Домашни

[галерија] Новите Веспи пристигнаа во Скопје

Увозникот на Веспа за Македонија, Динамикс, денеска во својот салон ги изложи новите модели на популарниот скутер за 2017 година.

Следете нè на:

 

Увозникот на Веспа за Македонија, Динамикс, денеска во својот салон ги изложи новите модели на популарниот скутер за 2017 година.

vespa 2017 17

Цени за моделите на Vespa за 2017 година.

Овластен увозник за Веспа во Македонија е фирмата Динамикс.

Салонот на Динамикс се наоѓа во Скопје на бул.Рузвелтова, спроти домот Здравко Цветковски. Контакт телефон: 02 3079-304

Vespa Primavera 50 4T 4V 2.890
Vespa Primavera 50 4T 4V Touring 3.090
Vespa Primavera 50 4T 4V E4 2.890
Vespa Primavera 50 4T 4V Touring E4 3.090
Vespa Sprint 50 4T 4V 2.990
Vespa Sprint 50 4T 2V Sport 3.090
Vespa Primavera 125 3V ABS E4 3.990
Vespa Primavera Touring 125 3V ABS E4 4.190
Vespa Sprint 125 3V ABS E4 4.250
Vespa Sprint 125 3V ABS Sport E4 4.350
Vespa GTS 125 ABS E4 4.790
Vespa GTS Touring 125 ABS E4 4.990
Vespa GTS Super 125 ABS E4 4.890
Vespa GTS Super Sport 125 ABS E4 4.990
Vespa 946 125 RED 9.990
Vespa Primavera 150 3V ABS E4 4.090
Vespa Primavera Touring 150 3V ABS E4 4.290
Vespa Sprint 150 3V ABS Sport E4 4.450
Vespa GTS 150 ABS E4 4.890
Vespa GTS Super 150 ABS E4 4.990
Vespa GTS 300 ABS E4 5.350
Vespa GTS Touring 300 ABS E4 5.690
Vespa GTS Super 300 ABS E4 5.490
Vespa GTS Super Sport 300 ABS E4 5.690

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.