Корисни текстови

Како да препознаете кога пневматиците се премногу оштетени

Сте слушнале ли некогаш за три минутната проверка? Или сигурно некој постар моторџија ви има кажано, „Ако ти се грижиш за нив, и тие ќе се грижат за тебе“.

Следете нè на:

 

Сигурно некој постар моторџија ви има кажано, „Ако ти се грижиш за нив, и тие ќе се грижат за тебе“. Под тоа се подразбира проверка на мотоциклот пред да се качите на него. Понекогаш, наједноставните работи можат да ви кажат кога нешто не е во ред.

Што е најважното нешто на вашиот мотоцикл? Пневматиците. Оштетените пневматици може да ви предизвикаат големи проблеми.

Излижаната шара е опасна од многу причини. Постои голема можност таа полесно да се дупне, но уште поголема е опасноста доколку возите со таква гума на лошо време.

motor ostetena gumaИако гумата е добра на краевите, средишниот дел е целосно уништен

Пневматикот што го гледате на сликата погоре е возен исклучиво на автопат и поради тоа централниот дел на гумата е екстремно тенок. Многумина мислат дека гумата која е излижана само по средината се уште е добра бидејќи шарата на страничните делови е во ред. Но, недостигот на триење, дури и на правец, може да биде опасно.

Совети за оштетени пневматици

  • Недоволно напумпаните пневматици пречат при возењето. Високата температура на гумата, нерамномерната распределба на шарата, напукнатини, преголем притисок. Штом тоа ќе се случи, тогаш исто како да возите на два напумпани балони.

  • Премногу напумпаните пневматици не ја зголемуваат носивоста – што е честа грешка кај авантуристичките мотоцикли. Возењето со вакви гуми е многу потврдо и го забрзува оштетувањето на гумата.

  • Вентилот за пумпање му дозволува на воздухот да влезе и го спречува да излезе. Исто така тоа е точката од која најчесто започнува помалку да излегува воздухот. Ако имате гума која после неколку дена е издишана, тогаш можеби ова е проблемот.

  • Појавата на пукнатини е една од индикациите за премногу напумпани или премалку напумпани пневматици. Ако се појави пукнатина на шарата, веднаш треба да ја замените гумата. Пукнатина на пневматикот не е нешто што можете да го поправите.

  • Секој пневматик има ознака. Кога повеќе не го гледате маркерот во длабочината на шарата, време е да ги замените гумите. Ако забележите такво нешто, знајте дека тие се веќе излижани. Возењето со вакви гуми ќе ви предизвика нестабилност, а особено се опасни при возење на влажни услови.

  • Редовно проверувајте ги пневматиците. Ако забележите вибрации или лизгање додека возите, веднаш проверете ги гумите и доколку е потребно заменете ги.

Овие информации можеби веќе ги знаете, но нека ви послужат како потсетник секогаш да ги проверувате пневматиците пред да почнете со возење. 

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.