Корисни текстови

Зошто мотоциклите се побезбедни од автомобилите

За многумина возењето на мотоцикл е поопасно отколку да управуваш со автомобил, но дали е тоа навистина така?

Следете нè на:

 

Многумина претпоставуваат дека возењето мотоцикл е многу поопасно отколку возењето на автомобил. Перцепцијата во однос на мотоциклистите е поткрепена со предрасуди и лични искуства. Во следниве неколку реченици ќе кажам нешто повеќе во однос на тие предрасуди.

Предрасуди во однос на безбедноста

Една од најголемите причини зошто мотоциклите имаат така лоша репутација е поради сериозноста на повредите при сообраќајни незгоди.

Мотоциклите можеби изгледаат како многу поопасни возила отколку автомобилите. Во случај на незгода, возачот и сопатникот во автомобил може да поминат без никаков проблем благодарение на воздушните перничиња и безбедносните каиши.

При судар со мотоцикл, возачот би можел да заврши во болница дури иако сударот е мал.

Но, за вистинска безбедност, важна е подготвеноста на возилото да го избегне сударот.  Во овој случај, мотоциклите се во предност. Мотоциклистите се многу повнимателни кога возат за разлика од возачите во автомобил кои мислат дека самиот автомобил им нуди заштита.

За вистинска безбедност, важна е подготвеноста на возилото да го избегне сударот.

Еве ги главните причини зошто мотоциклите се побезбедни од автомобилите:

Подобар поглед

Мотоциклистите имаат подобар преглед на патот отколку возачите  на автомобили. Тоа им помога порано да ги видат пречките на патот и да можат навреме да реагираат. Едноставно вртење на главата ќе им даде целосен преглед на околината.

Повеќе можности за маневрирање

Поради големината, мотоциклот може полесно да се управува од автомобил. Не зафаќа голем простор, а доколку наидете на гужва во сообраќајот, со мотоцикл многу лесно ќе можете да поминете покрај автомобилите.

Нема чувство на лажна безбедност

Во автомобил, се појавува чувството дека сте безбедни. Каросеријата на автомобилот заедно со сите останати безбедносни уреди може да направат возачите да се опуштат. Од друга страна, мотоциклистите се свесни за тоа колку се ранливи додека возат и поради тоа дејствуваат соодветно.

Поголем фокус и свест за околината

Мотоциклистите се пофокусирани од возачите на автомобилите. Во автомобил, вие сте одвоени од надворешниот свет. На мотоцикл, патот е веднаш под вас, ветрот ви дува во лице и вие сте присутни во секој момент.

На возачите на автомобил, многу работи можат да им го одвлечат вниманието. На пример, јадење и пиење додека возите, разговор со другите лица во автомобилот, користење на мобилен телефон. Главна причина за несреќите е невнимателноста додека се вози.

Дали поголемо е навистина и подобро?

Се чини дека возењето на големо, силно возило е синоним за безбедност. Доколку е тоа така, тогаш мотоциклистите немаат никаква шанса. Но дали е тоа вистинскиот пристап за безбедност.

Мотоциклите се главно средство за превоз во многу земји. Мажи и жени, стари и млади секојдневно возат мотоцикли во Италија, Нов Зеланд и Малезија. Во овие земји, главен репер не е големината на возилото. Возачите внимаваат на безбедноста со тоа што ги забележуваат ризиците и препреките на патот.

Несреќите во кои се вклучени мотоцикли може да прикажат колку само тие можат да бидат опасни, но тоа не значи дека тие не се безбедни превозни средства. Всушност, во однос на можноста да се избегнат неесреќи, мотоциклите се многу подобри од автомобилите. Имајќи го тоа на ум, мотоциклите се и побезбедни од автомобилите.

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!