MK мотоциклисти на меѓународни трки

Игор Спиров е новиот шампион во Романскиот отворен шампионат!

Фантастичната сезона за нашите натпреварувачи во брзински мотоцклизам продолжува откако и Романската Мото Федерација ги соопшти конечните резултати.

Следете нè на:

 

БМУ Европскиот шампионат за сезоната 2017 заврши, а паралелно со него се бодуваа и шампионатите на Бугарија и Романија. За Бугарскиот национален шампионат во брзински мотоциклизам веќе ги соопштивме резултатите, а сега се комплетираа и резултатите од Романскиот шампионат.

Игор Спиров на патеката во Романија

Романската федерација бодуваше 10 трки за својот шампионат, шест на патеката во Серез (Грција) и четири во Аданката (Романија). Во класата 1000 Open во конкуренција на 54 возачи, од кои 48 имаат освоено поени, нашиот натпреварувач Игор Спиров - Зизи (МК Ендуро Тим - Водно Скопје) е крунисан за нов шампион со освоени 115 поени! Зад него на табелата се наоѓа Кристиан Гута (Романија) со 112 поени, само еден повеќе од третопласираниот Слободан Ивчески - Цобо (МК Сакамото).

romania sampionat motori

Во класата 125 SP Open, нашиот Христијан Бузалковски (МК Ендуро Тим - Водно Скопје) го освои третото место во конкуренција на седум возачи.

romania sampionat motori 125

Се очекува датумот на прогласување на националните шампионати на кои нашите возачи и официјално ќе ги добијат пехарите, за Бугарскиот шампионат тоа ќе биде на 11-ти декември, а за Романскиот сѐ уште сме во очекување на датумот.

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.