MK мотоциклисти на меѓународни трки

Викендов започнува БМУ Европскиот шампионат во мотокрос

На 18 и 19-ти март со првата трка која ќе се одржи на патеката Јаница во Грција официјално започнува новата сезона од БМУ Европскиот шампионат во мотокрос.

Следете нè на:

 

На 18 и 19-ти март со првата трка која ќе се одржи на патеката Јаница во Грција официјално започнува новата сезона од БМУ Европскиот шампионат во мотокрос.

mx janica 2016 33Македонија ќе ја претставуваат 12 возачи во Јаница

Вкупно 12 возачи ќе ја претставуваат Македонија на првата трка од шампионатот. Во класата МХ1 ќе недостасуваат Гоце Томовски и Христијан Илиоски, а ќе имаме прилика да ги следиме Синиша Николовски (МК Александар), Михаил Бајовски (МК Хамачи Екстим) и Васко Киров (МК Ноќни Волци).

Во класата МХ2 ќе имаме 5 претставници, Христијан Станковиќ (МК Мотостарс), Дејан Маџиров и Ангел Ристов (МК Ноќни Волци), Драган Ванов и Виктор Караколев (МК Мото Велес).

Во класата МХ/МХ Ветерани (MXV) ќе настапат Борче Костов и Петрос Танусис (МК Ноќни Волци), Атанасиос Папаниколау (МК Мото Велес), а Јован Стојков (МК Мотостарс) ќе се бодува само во МХ класата.

mx janica eec 27Во Јаница нема да настапат Гоце Томовски и Христијан Илиоски

За галеријата од минатата година кликнете овде.

БМУ Европски шампионат во мотокрос 2017
Рунда Датум Патека Земја
1 18-19 март Јаница Грција
2 27-28 мај Крешево БиХ
3 10-11 јуни Лазареа Романија
4 17-18 јуни Глобаре Србија
5 9-10 септември Самоков Бугарија
6 7-8 октомври Тројан Бугарија

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.