Главната промена на моделот за 2019 година е употребата на „finger-follower valve actuation“ кој ќе ги замени досегашните вентили.
Kawasaki ја зголеми моќноста на моделот ZX-10R за 2019 година со цел да се задржи на врвот во Супербајк категоријата. Новиот модел сега има механички систем кој ја контролира работата на вентилите.
Но иако ова е добро за оние кои повеќе сакаат да возат на тркачка патека, немојте да очекувате дека тоа ќе има некакво големо влијание доколку возите на улица.
Главната промена на моделот за 2019 година е употребата на „finger-follower valve actuation“ кој ќе ги замени досегашните вентили.
Тој прв пат се појави кај моделот на BMW од 2010 година, S1000RR, а исто така го има и кај Suzuki GSX-R1000. „Finger-follower valve actuation“ е полесен и ја намалува масата на целиoт систем за 20 проценти.
Ова му овозможува на моторот побрзо да се врти, а исто така и подолго времe да го задржи бројот на вртежи. Самиот дизајн пак овозможува зголемување на моќноста за дополнителни 3 коњски сили.
Новиот додаток ќе го има кај сите три модели додека пак лимитираната верзија на ZX-10RR која ќе биде произведен во само 500 примероци ќе добие и нови „con-rods“ кој ќе ги подобрат перформансите на мотоциклот.
Моделот ќе ја задржи полу-активната суспензија како и бојата која нема да можете да ја изгребете. Менувачот кој претходно го имаше кај моделите RR и SE сега го имa кај сите три мотоцикли.
Во моментов се уште не е позната нивната цена ниту пак кога ќе бидат достапни на пазарот.
ZX-10R
Основниот модел доби подобрување на моторот чија што моќност сега ќе биде 200 коњски сили. Тој исто така ќе добие и KQS дво-насочен менувач како и нова боја.
ZX-10RR
Бројот на мотоцикли од овој модел кој е наменет за тркачка патека е лимитиран на само 500 примероци. Тој има единечно седиште, титанумски држачи, тркачка суспензија како и Marchesini тркала. Ќе биде достапен само во зелена боја.
ZX-10R SE
Базиран врз основа на моделот R, моделот SE има корист од напредната електронска суспензија на Kawasaki како и Marchesini тркалата. Оние делови од мотоциклот кој најмногу се подложни на оштетување се заштитени со посебна боја.