Прототипот RC213V-S кој Хонда го покажа на саемот „EICMA“ во Милано денеска беше претставен на јавноста како прв продукциски мотор кој ќе биде најблиското нешто до МотоГП мотоцикл.
Прототипот RC213V-S кој Хонда го покажа на саемот „EICMA“ во Милано денеска беше претставен на јавноста како прв продукциски мотор кој ќе биде најблиското нешто до МотоГП мотоцикл.
Новата Хонда која ќе биде произведена во лимитирана серија до крајот на 2016 година, ќе развива 205кс на задното тркало (верзијата со кит, додека пак обичната развива 159кс на задното тркало), ќе има измена од МотоГП моторот во однос на амортизацијата, како и „seamless“ преносот кој нема да биде достапен. Направени се и измени од возачки аспект, па така заради потребите на патот аголот за кој се вртат рачките е зголемен од 15 на 26, направена е промена во издувот заради емисијата на гасови и додаден е штендер.
На страна од сето ова, како што изјави и Марк Маркез на самата презентација, „Ова е мотор кој можете да го возите на пат, а е најблиску до она што го возиме во МотоГП“. Иако бројките не се импресивни (како на пример кај новата Ninja H2R), Маркез потврди дека забрзувањето, кочењето, брзината и управувањето (се пофали и дека без проблем го спуштил лактот на асвалтот) се навистина одлични и дека и покрај тоа што го возел со гуми кои се за возење по улица тој го осеќал моторот како оној со кој го гледаме на патеките.
На претставувањето присуствуваше и Дани Педроса, кој иако немал прилика да го провози изјави дека моторот изгледа неверојатно и дека е еден од оние модели кои не ги гледате секој ден на улица, впрочем тој новата Хонда ја спореди со појавата на Ф1 болид на градска улица и притоа низ смеа додаде дека по пресот ќе праша дали може да добие еден за него.
За крај, оние кои ќе сакаат да бидат горди сопственици на новиот ѕвер од Хонда, ќе треба да бидат подготвени да одвојат 189.000 евра.
Model name | RC213V | RC213V-S | RC213V-S (со кит) | |
Overall length (mm) | 2,052 | 2100 | 【2100】 | |
Overall width (mm) | 645 | 790 | 770 | |
Overall height (mm) | 1,110 | 1120 | 【1120】 | |
Wheelbase (mm) | 1,435 | 1465 | 【1465】 | |
Minimum ground clearance (mm) | 115 | 120 | 【120】 | |
Seat height (mm) | - | 830 | 【830】 | |
Vehicle weight (kg) | Over 158 (after racing) | 170 (dry) | 160 (dry) | |
Maximum number of riders | 1 person | 1 person | 1 person | |
Minimum turning radius (m) | - | 3.7 | 6.4 | |
Engine type | Liquid-cooled 4-stroke, DOHC 4-valve V4 | Liquid-cooled 4-stroke, DOHC 4-valve V4 | Liquid-cooled 4-stroke, DOHC 4-valve V4 | |
Total displacement (cm3) | 999 | 999 | 999 | |
Bore × Stroke (mm) | - | 81.0 × 48.5 | 81.0 × 48.5 | |
Compression ratio | - | 13.0 | 13.0 | |
Maximum output (kW[PS]/rpm) | Over 175kW | 117[159]/11000 | Over 158[215]/13000 | |
Maximum torque (N・m[kgf・m]/rpm) | - | 102[10.4]/10500 | Over 118[12.1]/10500 | |
Fuel supply | - | PGM-FI (Programmed fuel injection system) | PGM-FI (Programmed fuel injection system) | |
Starter | - | Self | Self | |
Ignition | - | Full transistor, battery ignition | Full transistor, battery ignition | |
Fuel tank capacity (L) | 20 | 16.3 | 16.3 | |
Clutch | - | Dry multi-plate, coil sring | Dry multi-plate, coil spring | |
Transmission | - | Constant mesh, 6-speed return | Constant mesh, 6-speed return | |
Transmission gear ratio | 1st | - | 2.125 | 2.125 |
2nd | - | 1.647 | 1.647 | |
3rd | - | 1.368 | 1.368 | |
4th | - | 1.217 | 1.217 | |
5th | - | 1.100 | 1.100 | |
6th | - | 1.032 | 1.032 | |
Reduction gear ratio
(primary/secondary) |
- | 1.933/2.471 | 1.933/2.353~2.933 | |
Caster angle (degrees) | - | 24.6 | 【24.6】 | |
Trail (mm) | - | 105 | 【105】 | |
Tire | Front | 16.5 | 120/70ZR17M/C | 120/70ZR17M/C |
Rear | 16.5 | 190/55ZR17M/C | 190/55ZR17M/C | |
Brake | Front | Hydraulic double disc | Hydraulic double disc | Hydraulic double disc |
Rear | Hydraulic disc | Hydraulic disc | Hydraulic disc | |
Suspension | Front | - | Telescopic | Telescopic |
Rear | - | Pro-Link | Pro-Link | |
Frame | Diamond | Diamond | Diamond |