Мотоцикли

Kawasaki Z1000SX 2017 ни носи „IMU“ на улиците

Можеби ви изгледа дека Kawasaki Z1000SX 2017 има само скромни подобрувања. Од компанијата велат дека овој мотоцикл има прилагодливо ветробранско стакло, LED светла и променет изглед на седиштето на возачот и сопатникот.

Следете нè на:

 

Можеби ви изгледа дека Kawasaki Z1000SX 2017 има само скромни подобрувања. Од компанијата велат дека овој мотоцикл има прилагодливо ветробранско стакло, LED светла и променет изглед на седиштето на возачот и сопатникот.

2017 Kawasaki Z1000SX 01

Но она што го прави овој мотоцикл различен од останатите е фактот дека тој има внатрешна единица за мерење која има шест оски (IMU).

Оваа единица е поврзана со сопирачките, контролата на тракцијата и моделите на возење и му дава поголемо ниво на софистицираност на овој популарен спортски мотоцикл.

Ова е важно заради тоа што докажува дека „IMU“ (inertial measurement unit) не е повеќе резервирано само за супербајк моделите.

Некои од овие работи се направени благодарение на системот Bosch MSC, но тој е само дел од целата равенка.

2017 Kawasaki Z1000SX 02

За целосно да се искористат предностите на оваа технологија, IMU мора да се имплементира не само на системот за сопирање туку и на други делови и да им даде можност на сите различни системи на мотоциклот пристап до она што може IMU да го понуди.

Очекувајте наскоро и другите компании да почнат да го применуваат, а исто така очекувајте ја инашата средба одблиску со овој модел на саемот ЕИЦМА во Милано следниот месец.

comments

Би можело да ве интересира

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!