Мотоцикли

Mountain Indian Bagger за вистинско уживеање во текот на празниците

Овој мотоцикл беше создаден од страна на Маркус Красер. Најпрво беше „Chiev Vintage“,  а како што постепено се развиваше, на крајот неговиот изглед комплетно се промени.

Следете нè на:

 

Ако мислевте дека Indian мотоциклите не се погодни за екстремни промени, погледнете го само овој мотоцикл.

Мајкл вели дека мотоциклот го направил за сопственикот на музејот „Top Mountain Motorcycle“ и додава дека тој слободно може да се вози на улица и покрај неговиот исклучителен изглед.

top mountain indian bagger is eye candy for the holiday season 6

Најтешкиот дел од изградбата на мотоциклот било како да се искомбинира старото со новото, а исто така да се вклучат и елементи од музејот.

„Ова го постигнавме преку бојата, www.airvolution.at, кои се едни од најдобрите во Европа,“ изјави Маркус. „Она што можете да го видите на мотоциклот се слики од внатрешноста на музејот. Таму има околу 250 мотоцикли, почнувајќи од 1894 година па се досега, вклучувајќи и 25 постари модели на Indian.“

Во основа, речиси целиот мотоцикл е изработен рачно, освен резервоарот за гориво и задното светло, кои беа позајмени од „Victory Hammer“. Исто така и издувот е специјално дизајниран и тој излегува од средина на овој мотоцикл, нешто што не се гледа често кај уличните мотоцикли.

Мотоциклот ќе остане дел од музејот во текот на зимата, а напролет, неговиот горд сопственик, вели дека ќе почне и да го вози.

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.