Мотоцикли

MV Agusta F4 RC 2018: тркачки мотор за возење на улица

MV Agusta само што го претстави 2018 F4 RC, модел од рангот на Светскиот Супербајк шампионат кој може да се вози на тркачка патека и на улица.

Следете нè на:

 

Визуелно, мотоциклот не се разликува премногу од претходниот модел, но сепак има нова боја која се совпаѓа со онаа која ја има тркачкиот фабрички тим.  Бројот 37 гордо стои на овој мотоцикл и го означува бројот на титули кои ги има досега освоено Италијанскиот производител.

2018 mv agusta f4 rc is one of the most exclusive bikes around 4

Срцето на новиот MV Agusta F4 RC е четири цилиндричниот мотор кој е позајмен од тркачкиот F4 Reparto Corse заедно со ланецот за централна дистрибуција и радијалните вентили кои можат да се прилагодат за да се извади максимум од 250-те коњски сили.

Моќноста на мотоциклот се оддржува под контрола благодарение на оптимизираната електронска платформа која исто така може да се прилагоди. Параметрите како што се, осетливост на гаста, максимален број на вртежи, моторно сопирање исто така можат да се прилагодат во зависност од потребите на возачот. Меѓу стандардните додатоци се и сензорот за навалување, три жироскопи и три мерачи на брзината. Специјалната CrMo челична рамка има USD Ohlins вилушка .

За сопирањето се грижат 320mm дискови кои се напред и кои се поддржани од Brembo клипови. На задната страна пак има диск сопирачка од 210mm.

Од компанијата не кажаа колку примероци ќе бидат произведени но потврдија дека одреден број на мотоцикли ќе бидат рачно изработени со истата посветеност со која беше направен и F4 Reparto Corsa на Леон Камиер.

Сакате поголема моќност и ексклузивност? Не грижете се бидејќи MV Agusta исто така ќе понуди и специјален додаток сместен во елегантна кутија, односно, SC-Project единечен издув кој е направен од титаниум, топлински штитници изработени од јаглеродни влакна и уште неколку други работи.

comments

Би можело да ве интересира

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бројот на медиуми посветени на мотоциклите постојано се менува, а таквите промени влијаеа врз една доста популарна интернет страница: Motocycle.com.

Индијците претставија концепт на хибриден крузер кој се надеваме дека ќе го видиме во продукциска фаза.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!