Мотоцикли

Наскоро пристигнува Husqvarna 701 Svartpilen

На мото шоуто EICMA во 2015 година, дебитираше Husqvarna 701 Vitpilen како нео-ретро модел кој ни покажа нова насока на уличната линија на Шведскиот производител. Денеска гледаме дека ќе дебитира и моделот „Svartpilen“ 701, а од неколкуте фотографии веќе можеме да видиме како отприлика ќе изгледа тој.

Следете нè на:

 

На мото шоуто EICMA во 2015 година, дебитираше Husqvarna 701 Vitpilen како нео-ретро модел кој ни покажа нова насока на уличната линија на Шведскиот производител. Денеска гледаме дека ќе дебитира и моделот „Svartpilen“ 701, а од неколкуте фотографии веќе можеме да видиме како отприлика ќе изгледа тој.

Husqvarna 701 Vitpilen 08

Црната Husqvarna 701 Svartpilen претставува додаток на веќе познатиот Husqvarna 701 Vitpilen. Компанијата планира наголемо да ја прошири својата линија и сака да ја надмине актуелната култура на едноставен супормото дизајн. Од фотографиите можеме да видиме дека Husqvarna 701 Svartpilen ќе има „dual-sport“  пневматици како и 17 инчни бандажи. Моторот се чини дека ќе ја има променета 690cc едно цилиндрична варијанта кој што ја има и кај Husqvarna 701 Supermoto. Фотографиите исто така потврдуваат и дека Husqvarna ќе има поинаков пристап кај својата линија на улични мотоцикли, а од компанијата велат и дека се развиваат нови варијанти на Vitpilen и Svartpilen. Ќе биде интересно да видиме како овие промени ќе се одразат кај потрошувачите.

Што се однесува на моделите 401, нашите извори ни велат дека тие се одложени за една година и ќе бидат модели за сезоната 2018. Веројатно ова одложување ќе и овозможи на компанијата да создаде покомплетна линија за сезоната 2018.

comments

Би можело да ве интересира

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!