Мотоцикли

Ninja ZX-10R доби електронска суспензија

За време на EICMA 2017, Kawasaki објави софистицирана надградба на Ninja ZX-10, односно, моделот доби електронски контролирана суспензија.

Следете нè на:

 

Надополнувајќи ги ZX-10R  и ZX-10RR, Ninja ZX-10R SE е нов, високо квалитетен додаток на литарската класа на спортски мотоцикли.

„Благодарение на електронската, полу активна суспензија, мотоциклот нуди ниво на удобност кое прави да заборавите дека возите мотоцикл кој има суспензија подготвена за тркање. Извонредната амортизација прави да се чувствувате сигурно и дополнително ја зголемува леснотијата при возењето.“

zx2 770x578

Иако електронската суспензија веќе постои неколку години кај тркачките мотоцикли и кај поскапите автомобили, Kawasaki е првиот производител кој ваквата опција ја нуди на пазарот за мотоцикли. Таа се состои од „Showa Balance Free Fork “ напред, а позади имате „BFRC Lite shock“  којa има речиси истата конструкција како и тркачката машина на Kawasaki во Светскиот Супербајк шампионат, Ninja ZX-10RR. Покрај ова, вграден е и систем од сензори за удар.

zx4 770x578

„Преку информациите кои се добиваат од сензорите како и податоците од самата машина, како што се забрзувањето и забавувањето, ZX-10R SE ги инкорпорира ECU со „inertia measurement unit (IMU)“ со цел да обезбеди брза реакција и стабилно возење при едно од трите сетизи: улично возење, тркачка патека и мануелни сетинзи“, се наведува во официјалното соопштение на Kawasaki.

Од компанијата тврдат дека системот реагира за неколку милисекунди што ја прави реакцијата на предната и задната суспензија речиси моментална. Ова значи и дека суспензијата постојано се прилагодува во однос на условите на патот.

zx3 770x513

Ninja ZX-10R SE исто така има и специјални алуминиумски „Marchesini “ бандаши, доаѓа во црна мат боја со специјални зелени нијанси и „Kawasaki Quick Shifter“ за подобро спортско возење.

„Ова преставува значителен чекор напред за нас во однос на технологијата за суспензија и сметаме дека овој систем е најсовремен во однос на неговиот дизајн и функционирање,“ изјави Морихиро Икома, директор на Kawasaki за Европа. „Комбинирањето на информации од Светскиот Супербајк шампионат заедно  со оваа технологија ни помогна да создадеме машина која сигурно ќе им се допадне на сите фанови на Ninja ZX-10R.“

Би можело да ве интересира

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Дождот кој обилно врнеше на трката во Силверстоун, ни овозможи да поразговараме со поранешниот Супербајк и MotoGP победник, Крис Вермулен.

Неофицијална листа на возачи кои ќе бидат дел од електричниот FIM MotoE Светски Шампионат

Поранешниот MotoGP возач Сете Жиберно после десет години ќе се врати од пензија и со Pons Racing ќе биде дел од MotoE серијата

„Директорот на Yamaha во интервју за Crash.net изјави дека и покрај неодамнешните резултати, нема подобрувања во тимот. Најави и промени во екипата“

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.