Мотоцикли

Новиот Kawasaki Versys-X 300 2017

Kawasaki ја шири линијата Versys преку новиот 2017 Versys-X 300, лесен авантуристички мотоцикл кој е одличен за помалите возачи или за оние кои не сакаат да потрошат премногу пари на сличен мотоцикл.

Следете нè на:

 

Kawasaki ја шири линијата Versys преку новиот 2017 Versys-X 300, лесен авантуристички мотоцикл кој е одличен за помалите возачи или за оние кои не сакаат да потрошат премногу пари на сличен мотоцикл.

Срцето на новиот Kawasaki Versys-X 300 е истиот 296 cc, parallel-twin мотор со водено ладење кој го има и кај Ninja 300. Сепак, во овој случај, тој е променет да има ниска или средна моќност. Двојните вентили исто така допринесуваат за подобро согорување и за помала потрошувачка на гориво.

new 2017 kawasaki versys x 300 unveiled at eicma 8

Како и повеќето модерни мотоцикли, новодизајнираниот, челичен заден дел го користи моторот за да ја задржи ригидноста и тежината надолу. При производството на мотоциклот, посебно внимание беше посветено на изгледот. Тој има интересен авантуристички стил но исто така изгледа и на голем мотоцикл, нешто што им се допаѓа на многу возачи во последно време.

Има големо ветробранско стакло кое го штити возачот како и поголеми рачки за полесно маневрирање.  На таблата има индикатор за брзина, колку колку гориво има останато како и колкава е просечната потрошувачка на гориво.

ABS сопирачките како Euro 4 се стандарден дел, а исто така има и голема листа на додатоци кои ги надополнуваат потребите на секој возач.

Покрај стандардниот модел, ќе се појават и две специјални изданија. Versys-X 300 Urban има штитници за рацете, централен потпирач како и 30 литарска кутија за багаж додека пак моделот Versys-X 300 Adventure има штитници за моторот, централен потпирач како и 17 литарска кутија за багаж.

comments

Би можело да ве интересира

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бројот на медиуми посветени на мотоциклите постојано се менува, а таквите промени влијаеа врз една доста популарна интернет страница: Motocycle.com.

Индијците претставија концепт на хибриден крузер кој се надеваме дека ќе го видиме во продукциска фаза.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!