Мотоцикли

Suzuki V-Strom 250 и GSX250R 2017 претставени во Кина, наскоро пристигнуваат и во Европа

Доколку сте нов возач и штедите пари за да купите мотоцикл, наскоро ќе имате две одлични опции. Suzuki неодамна претстави два нови модели.

Следете нè на:

 

Доколку сте нов возач и штедите пари за да купите мотоцикл, наскоро ќе имате две одлични опции. Suzuki неодамна претстави два нови модели.

На четиринаесетото кинеско интернационално мото шоу беа претставени два нови модели на Suzuki, Suzuki V-Strom 250 и GSX250R. Сите мислеа дека тие ќе се продаваат само во Азија но се чини дека тие ќе се најдат и на пазарот во Европа.

2017 suzuki v strom 250 and gsx250r unveiled in china coming to europe 4Suzuki GSX250R 2017

Неколку магазини од Европа кои се повикуваат на извори од Suzuki, тврдат дека и двата модели ќе се продаваат во Европа и дека официјално ќе бидат претставени на EICMA саемот. 

Изградени на истата платформа, и двата мотоцикли имаат 248cc „parallel-twin“ мотор кој може да произведе 25 коњски сили. Растојанието меѓу оските како и висината на седиштето е исто и кај двата модела.

2017 suzuki v strom 250 and gsx250r unveiled in china coming to europe 5Suzuki V-Strom 250 2017

Мотоциклите имаат традиционална предна вилушка, еден заден амортизер и челична задна вилушка. И двата модела имаат единечни диск сопирачки.

Разлика меѓу моделите има кај бојата, страничната под рамка и издувот.

Иако на првите, официјални, слики не може да се забележи ова, и двата мотоцикли ќе бидат достапни со ABS сопирачки доколку се продаваат во Европа. Исто така ќе мора да го исполнат и Euro 4 стандардот. 

comments

Би можело да ве интересира

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!