MotoGP

КТМ потврди дека Смит и Еспаргаро ќе бидат дел од MotoGP тимот за сезоната 2018

Во интервју за магазинот „Speedweek“, шефот на КТМ, Пит Бајер, изјави дека Смит не заслужил да биде сменет од тимот и дека поради притисокот од медиумите неговите перформанси биле послаби.

Следете нè на:

 

После неколку месеци шпекулации во однос на тоа кои возачи ќе бидат дел од тимот на КТМ следната сезона, Австриската компанија денеска издаде и официјално соопштение. Во фабричкиот тим на КТМ и во иднина ќе бидат Пол Еспаргаро и Бредли Смит, а Мика Калио и понатаму ќе биде тест возач.

bradley smith ktm racing aragon gp

Ваквата информација сигурно ќе ја врати стабилноста во тимот и ќе заврши неизвесноста со која се соочуваше Бредли Смит. Во текот на првиот дел од сезоната Англичанецот имаше проблеми со конзистентноста за разлика од неговиот тимски колега Еспаргаро кој од трка во трка беше се подобар. Местото на Смит во тимот дополнително се разниша откако тест возачот Калио забележа подобар пласман од него на трката која се возеше во Австрија.

Поради ваквиот развој на настаните постоеше можност двајцата возачи да ги заменат местата, а и самиот Калио изјави дека негова цел во иднина е да биде прв возач на тимот.

Според Смит, тој премногу се фокусирал на развојот на мотоциклот и не бил доволно посветен на самото тркање. Гласините за промена на возачите дополнително се засилија по уште еден добар настап на Калио во Арагон. На таа трка, Смит заврши со резултат од 19 секунди побавен од времето кое го постигна Финскиот возач.

А кога тимот соопшти дека Калио ќе настапи и на трката во Валенсија, многумина помислија дека одлуката е веќе донесена. Но се чини дека на крај нема да испадне така. По состаноците во Австрија, КТМ донесе конечна одлука и ги отстрани сите сомнежи.

Во интервју за магазинот „Speedweek“, шефот на КТМ, Пит Бајер, изјави дека Смит не заслужил да биде сменет од тимот и дека поради притисокот од медиумите неговите перформанси биле послаби.

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!