MotoGP

MotoGP: Лидерите едногласни, не постои такво нешто како патека на Honda или на Ducati

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Следете нè на:

 

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

687380

Ваквото мислење следува по серија неочекувани резултати кои беа постигнати во текот на сезоната. Маркез победи во Мисано, а Довициозо на патеката во Силверстоун, а тука е и нивниот епски дуел на Red Bull Ring.

Зборувајќи после трката, Маркез вели дека и покрај тоа што е традиционално подобар на одредени патеки, до крајот на сезоната може да се случат уште многу работи.

„Искрено, во Австрија очекував дека ќе бидам најмалку 10 секунди зад Довициозо. И Мисано исто така беше тешка патека. Во Силверстоун пак мислев дека ќе заврши далеку зад нас, а тој победи. На трите трки имавме многу слично време. Но сега знам дека Довициозо е силен на сите патеки, Ducati е силен на сите патеки и ќе биде вистинска борба до самиот крај. “

„Но исто така не смееме да го заборавиме и Вињалес кој заостанува само 16 поени.  Тој има добро темпо дури и на влажни патеки.“

 Слично размислува и Довициозо кој призна дека многу работи можат да се случат до крајот на шампионатот.

„Не им кажуваме на луѓето кои патеки повеќе ни одговараат бидејќи и ние не го знаеме тоа. Секако дека има патеки кои повеќе ги преферирам  но поважно од тоа е како функционира мотоциклот со пневматиците кои ги имаме за тој викенд.“

„Марк потврди дека тој и неговиот тим се навистина брзи на некои патеки, но и ние исто така докажавме дека на некои патеки каде што во минатото не бевме доволно добри, сега ситуацијата е променета. Само се надевам дека ќе има изедначена борба до самиот крај.“

comments

Би можело да ве интересира

Алеш Еспаргаро го заврши првиот ден од тестовите во Австралија на изненадувачкото прво место откако на најдобар начин ги искористи временските услови на Филип Ајленд. На крајот Еспаргаро заврши со предност од 0.005 пред лидерот во шампионатот, Марк Маркез.

Honda Super Cub, кој беше создаден во Јапонија, ја отсликува пасијата на компанијата да им служи на луѓето ширум светот. Како резултат на ваквата политика, Super Cub серијата веќе долго време предизвикува задоволство кај луѓето од целиот свет и успеа да стигне до бројка од 100 милиони произведени примероци.

Сега сме во многу тешка ситуација, особено кога настапуваме на влажни услови. И на суви услови имаме проблеми но барем можеме да бидеме малку поконкурентни.

Бројот на претсезонските тестови во 2019 година ќе биде ограничен и ќе се оддржат само во Сепанг и во Катар пред започнувањето на сезоната.

BMW, Honda и Yamaha ги преземаат следните чекори во примената на паметната технологија.

Патеката во Херез на која ќе се оддржи трката од WSBK шампионатот ќе биде полна со возачи кои се на замена. Големиот број на повреди оваа сезона не ги погодија само регуларните возачи туку и нивните заменици.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!