MotoGP

Ова би можело да биде најблиску до искуство со MotoGP мотоцикл

Ќе ви понудиме нешто кое веројатно ќе биде најблиску што ќе успеете дојдете до возење на MotoGP мотоцикл. Сето тоа е постигнато благодарение на технологијата на Виртуелна реалност.

Следете нè на:

 

Тажен факт е дека големи се шансите никогаш во вашиот живот да не се качите на MotoGP мотоцикл. Дури и најдобрите од нас, оние кои стануваат професионални тркачи имаат многу мали шанси да возат некоја од овие совршени машини кои имаат повеќе од 250 коњски сили.

Кога ќе почнете да пресметувате колкав е вкупниот број на лица кои возеле MotoGP машина, ќе дојдете до број кој е значително помал од бројот на луѓе кои успеале да отидат во вселената (според нашата пресметка, нивниот број изнесува 533), и тоа е навистина импресивно.

suzuki motogp vr virtual reality

Сега кога веќе го знаеме ова, ќе ви понудиме нешто кое веројатно ќе биде најблиску што ќе успеете дојдете до возење на MotoGP мотоцикл. Сето тоа е постигнато благодарение на технологијата на Виртуелна реалност.

Виртуелната реалност се уште не е толку честа на пазарот иако некои од работите кои ги нудат компаниите како што се Oculus и HTC се навистина интересни, а и поевтини со секој нов производ кој се појавува на пазарот.

Убеден сум дека во иднина овој спорт ќе се пренесува во живо со помош на виртуелната реалност. Замислете си само како ја следите MotoGP трката седнати на задното седиште на мотоциклот на Валентино Роси.

ECSTAR Suzuki MotoGP тимот за време на неодамнешните тестови во Валенсија го опреми својот тркачки мотоцикл со неколку камери, а Андреа Ианоне и Алекс Ринс имаа камери и на кацигите.

Доколку немате соодветна опрема, од корист може да ви биде и вашиот телефон со оглед на тоа дека поголемиот дел од новите модели имаат вграден IMU и можат да го следат вашето движење.

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.