MotoGP

Вињалес ќе стартува од првата позиција, казна за Маркез од три места

По вчерашните возбудливи квалификации, стјуардите на ФИМ одлучија да го казнат Маркез заради неговото небрежно возење и тој вечерашната трка ќе ја започне од четвртата позиција.

Следете нè на:

 

Искри летаа на патеката во Тексас за време на вчерашните квалификации. Маркез во моментите кога имаше најдобро време излета од патеката во свиокот број 13 и брзаше назад кон боксот по својот втор мотор бидејќи конкурентите почнаа да го стигнуваат неговото време.

vinales markez

Маркез успеа да се врати назад на патеката и да ја забележи шестата последователна пол позиција во САД, а човекот кој постојано му беше зад петици не успеа да го тргне од тронот. Барем не веднаш.

Вињалес возеше фантастично во текот на целиот викенд, на четвртиот тренинг започна пеколно темпо кое останатите возачи не можеа да го следат, а за време на квалификациите кога беше на добар пат да дојде до пол позицијата во неговата линија на движење се најде Марк Маркез кој го спречи во намерата. Вињалес до крајот мораше да се задоволи со втората стартна позиција, но стјуардите на ФИМ по завршувањето на квалификациите го казнија Маркез за небрежното возење и пол позицијата сега е во рацете на Вињалес.

Маркез ќе стартува три позиции поназад он она што го оствари, од четвртата позиција, веднаш пред Валентино Роси. Вечерва не очекува навистина возбудлива трка, не ја пропуштајте од 21 часот во живо на СпортКлуб 3 каналот.

grid

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.