Опрема

AGV PistaGP, кацигата на Валентино Роси

motori agv-pre-order-agv-pistagp7AGV PistaGP е кацигата на Валентино Роси која на пазарот ќе се појави во Февруари 2013, а ќе може да се купи за цена од 980€. Што е толку посебно во кацигата? Прочитајте во продолжение.

Следете нè на:

 

agv-pre-order-agv-pistagp 7

AGV PistaGP е кацигата на Валентино Роси која на пазарот ќе се појави во Февруари 2013, а ќе може да се купи за цена од 980€. Што е толку посебно во кацигата? Се работи за најнова технологија во изработката на кациги, проект кој е започнат во 2009-та, и по цели три години истражување и развој конечно имаме прилика да ја видиме на главата на Валентино Роси.

Со помош на детално скенирање на главите на повеќе субјекти (помеѓу кои и Роси) направени се калапи за кацигата според кои секој број ќе „лежи“ подобро на главата. Со самото тоа зголемен е комфортот на внатрешноста, но многу внимание е посветено и на аеродинамиката како и на бучноста на кацигата. Бидејќи се работи за тркачка кацига зголемено е и видното поле кое овозможува поголема прегледност при навалена позиција на возачот, како и при нормално возење.

Во AGV посветија голем дел од истражувањето на самата заштитна обвивка, како резултат на тоа, сега при директен удар Г-силата која се пренесува на главата е намалена за цели 36%. Ризикот од траума при удар кој е дефиниран со строги критериуми сега е намален за неверојатни 48%. Дополнително на сето ова зголемена е аеродинамиката и намалена е бучноста, па можеме слободно да кажеме дека AGV со овој модел станува сериозен конкурент на Shoei, Arai, Caberg... 

comments

Би можело да ве интересира

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!