Опрема

Претставена првата верзија на автономниот елек со воздушни перничиња

In&motion ја претстави првата верзија на елекот кој има воздушни перничиња. Тој ќе им биде доделен на 500 возачи во текот на кампањата „AirbagRevolution“.

Следете нè на:

 

In&motion ја претстави првата верзија на елекот кој има воздушни перничиња. Тој ќе им биде доделен на 500 возачи во текот на кампањата „AirbagRevolution“.

Минатиот месец, за време на INTERMOT шоуто, In&motion ја започна кампањата „AirbagRevolution“. Нивната цел е самите корисници да учествуваат во изработката на елекот а во текот на кампањата, 500 возачи ќе добијат по еден примерок од елекот. За време на нашата посета на „EICMA“ имавме прилика од близу да се запознаеме со него.

inmotion e lairbag per moto da testare 19887

Елек со воздушни перничиња кој има за цел да ве заштити од повреди

Овој елек ќе можете да го носите под било која јакна. Неговиот систем е комплетно автономен а на задниот дел има и штитник за грбот.

Извршниот директор Реми Томас вели: „Благодарение на искуството кое го стекнавме во текот на изминативе години, веќе развивме една верзија од елекот.Во меѓувреме, работевме со неколку експерти со цел да го направиме уште подобар. Сепак, во нашиот проект сакаме да интегрираме нови идеи, коментари или сугестии од возачите. Нашата цел е да создадеме производ кој ќе биде направен со нивна помош и кој ќе им биде од корист во инднина. А како ќе го направиме тоа? Преку тоа што ќе доделиме 500 елеци на возачи кои сакаат да бидат дел од оваа авантура.“

Возачите своите елеци ќе ги добијат на пролет следната година и за шест месеци ќе треба на In&motion да му дадат повратни информации кои ќе се искористат во развојниот процес на финалниот производ.

Секако, нема да се бара од нив намерно да паѓаат за да го тестираат елекот, туку само да го носат и да го дадат своето мислење.

Пријавување: Заинтересираните возачи ќе можат да се пријават најдоцна до 16ти јануари. Пријавувањето ќе се одвива преку нивната интернет страна www.airbagrevolution.com. Можат да се пријават возачи од сите земји и со секакви мотоцикли.

Возачите кои ќе бидат одбрани ќе го добијат елекот во пролет 2017 година, а после 180 дена користење ќе треба да дадат повратни информации.

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.