Останато

Актуелниот шампион Yamaha се најде на врвот на првиот ден на Suzuka

Тимот на Yamaha Factory Racing, составен од Кац Накасуга и Пол Еспаргаро, а на кој оваа сезона им се приклучи и Алекс Ловс, се најде на врвот после првиот ден од трката Suzuka 8 Hour.

Следете нè на:

 

Тимот на Yamaha Factory Racing, составен од Кац Накасуга и Пол Еспаргаро, а на кој оваа сезона им се приклучи и Алекс Ловс, се најде на врвот после првиот ден од трката Suzuka 8 Hour.

Минатогодишните победници завршија на врвот и на двете двочасовни сесии и завршија со предност од 0,739 секунди пред Џош Брукс, Нори Хага и Такуја Цуда.

suzuka 8hours

Team Green, за кој настапуваат двојниот победник Леон Хаслам, Акира Јанагава и Казуке Ватанабе, заврши на третото место, а MuSASHi HARC-PRO Honda за кои настапуваат Ники Хејдн, Михаел ван дер Марк и Такуми Такахаши беа четврти. 

FCC TSR Honda заврши на петото место, а тимот Kagayama заврши како шести.

Џино Реа и тимот Toho Honda го освоија седмото место пред Брок Паркерс и Yamaha Austria кои беа осми.

Меѓу постојаните EWC тимови, FCC TSR Honda and Yamaha Austria беа блиску следени од GMT94 Yamaha кои завршија како единаесети, Suzuki Endurance Racing завршија на тринаесетото место, а тимот чиешто седиште се наоѓа во Линколншир, Honda Racing, заврши на дваесетото место.

 

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.