Останато

Дакар 2017 ќе биде најтешката трка до сега

Дакар 2017 ќе биде најтешката трка досега бидејќи возачите ќе мора да искачат висина од 4000 метри.

Следете нè на:

 

Дакар 2017 ќе биде најтешката трка досега бидејќи возачите ќе мора да искачат висина од 4000 метри.

Во пресрет на деветото издание на релито Дакар кое се оддржува во Јужна Америка, организаторите на настанот најавија низа маратонски етапи и планински предизвици кои ќе бидат најголемиот тест за издржливост.

Во 2017 година на релито ќе се приклучи уште една земја, Парагвај.

Toby Price KTM

Ќе учествуваат 146 мотоцикли кој ќе го започнат настапот од Асунсион на 2-ри јануари, а 14 дена подоцна и после поминати 8850 km, релито ќе заврши во Буенос Аирес.

За време на претставувањето на етапите, спортскиот директор на Дакар, Марк Кома, изјави: „Ова е ДНК-та на Дакар во својата најчиста форма. Навигацијата се врати на релито по барање на учесниците. Сакавме да ја вратиме назад есенцијата на авантурата. Ќе има шест етапи подолги од 400 километри и ќе има многу песок. На седум од дванаесете етапи ќе бидат тестирани вештините на возачите на песочните дини. Ќе има и шест етапи кои ќе се возат на висина поголема од 3500 метри. Во Парагвај ќе биде топло и влажно, во Боливија ладно и голема надморска височина, а во Аргентина температурата ќе биде повисока од 40 степени.“

Сем Сандерленд, кој  ќе биде лидер на Британските возачи, се надева дека оваа година ќе има поголема среќа. Тој победи на првата етапа во 2015 година, но на четвртиот ден мораше да го заврши релито. 28 годишниот натпреварувач на КТМ е одличен возач но мора да го заврши релито за да го достигне статусот на рели ѕвезда.

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.