Останато

Дакар 2017 ќе биде најтешката трка до сега

Дакар 2017 ќе биде најтешката трка досега бидејќи возачите ќе мора да искачат висина од 4000 метри.

Следете нè на:

 

Дакар 2017 ќе биде најтешката трка досега бидејќи возачите ќе мора да искачат висина од 4000 метри.

Во пресрет на деветото издание на релито Дакар кое се оддржува во Јужна Америка, организаторите на настанот најавија низа маратонски етапи и планински предизвици кои ќе бидат најголемиот тест за издржливост.

Во 2017 година на релито ќе се приклучи уште една земја, Парагвај.

Toby Price KTM

Ќе учествуваат 146 мотоцикли кој ќе го започнат настапот од Асунсион на 2-ри јануари, а 14 дена подоцна и после поминати 8850 km, релито ќе заврши во Буенос Аирес.

За време на претставувањето на етапите, спортскиот директор на Дакар, Марк Кома, изјави: „Ова е ДНК-та на Дакар во својата најчиста форма. Навигацијата се врати на релито по барање на учесниците. Сакавме да ја вратиме назад есенцијата на авантурата. Ќе има шест етапи подолги од 400 километри и ќе има многу песок. На седум од дванаесете етапи ќе бидат тестирани вештините на возачите на песочните дини. Ќе има и шест етапи кои ќе се возат на висина поголема од 3500 метри. Во Парагвај ќе биде топло и влажно, во Боливија ладно и голема надморска височина, а во Аргентина температурата ќе биде повисока од 40 степени.“

Сем Сандерленд, кој  ќе биде лидер на Британските возачи, се надева дека оваа година ќе има поголема среќа. Тој победи на првата етапа во 2015 година, но на четвртиот ден мораше да го заврши релито. 28 годишниот натпреварувач на КТМ е одличен возач но мора да го заврши релито за да го достигне статусот на рели ѕвезда.

Би можело да ве интересира

Изминатиов викенд во Берово се оддржа првата ендуро трка во организација на МК „Мото Велес“ и МФМА која се бодуваше за македонскиот Ендуро шампионат.

Викендов на патеката Серез во Грција ќе започне македонскиот шампионат во брзински мотоциклизам.

Piaggio ги најави новите MP3 модели меѓу кои се подобрените верзии на скутерите со зафатнина од 500cc како и целосно новите 350cc верзии.

Иако ова не беше најдобро чуваната тајна, сепак денеска и официјално ни стигна потврда дека по завршувањето на сезоната 2018 од Светскиот Супербајк Шампионат ќе заврши и  соработката помеѓу Том Сајкс и Kawasaki Racing.

Уште откако за прв пат беше споменета можноста Triumph да биде снабдувач со мотори во Moto2 шампионатот, почнаа да се појавуваат шпекулации во однос на тоа каков ќе биде планот на Британската компанија во секторот на спортски мотоцикли.

Ова решение би можело да промени многу од проблемите со кои се соочуваат електричните превозни средства.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!