Останато

Motul повторно е официјален лубрикант на Isle of Man

Motul повторно е официјален лубрикант на трофејот Isle of Man. Од 5-ти до 9-ти јуни, три тима со техничка поддрша од страна на Француската компанија остварија победи на трката која постои од 1911 година.

Следете нè на:

 

Motul повторно е официјален лубрикант на трофејот Isle of Man. Од 5-ти до 9-ти јуни, три тима со техничка поддрша од страна на Француската компанија остварија победи на трката која постои од 1911 година. Birchall Racing победи во категоријата side –car, двете Mugen Shinden остварија еден-два победа во TT Zero, а Bennets Suzuki го освои трофејот во престижата Senior TT трка.

michael dunlop bennetts suzuki 1

Мајкл Данлоп сега има 15 победи но овој пат ја оствари првата победа со Suzuki. Синот на Роберт Данлоп и внук на Џои Данлоп, остави печат на трката со најдоброто време кое го постигна во квалификациите за Супербајк, а постигна и најдобро време по извозен круг и на Seniot TT. „Она што некогаш беше невозможно, сега е возможно. Нашиот GSX-R1000 беше комплетно нова машина. Ни недостигаше малку искуство и работевме напорно на сетапот. Да ги немавме техничките проблеми ќе можев да победам и на Супербајк трката,“ изјави тој. Браќата Том и Бен Бирчал доминираа на двете F2 side car трки. Актуелните лидери во FIM Светскиот шампионат со тоа станаа шест - кратни победници на Isle of Man TT. За крај, двата Mugen Schiden електрични мотоцикли ја постигнаа четвртата последователна победа на TT Zero.

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.