Останато

Suzuki Gixxer куп, Сезона 3

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Следете нè на:

 

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

suzuki gixxer cup returns at kari motor speedway

Но целта на самиот настан останува иста, да се потенцира квалитетот на Gixxer SF и да се претстават идните таленти. Suzuki Motorcycle India продолжува да ги поддржува талентираните возачи со идентични мотоцикли, специјално подготвени и  опремени со четири тактен, 155cc мотор кој има 15 коњски сили.

Оваа година настанот беше интегриран заедно со NRC шампионатот, една од главните серии во Индија и кој се организира под покровителство на Индиската асоцијација за автомобили и мотоцикли. Но она што е уште поважно е дека Suzuki Gixxer купот сега е резервиран за возачите кои имаат 17 или повеќе години. Оние пак на возраст помеѓу 12 и 16 години ќе бидат дел од дебитанскиот куп. Најдобрите возачи ќе имаат можност да заминат во Европа со цел повеќе да напредуваат.

Кај дебитантите, Џаден Гунавардена, чиј што брат Арон победи на 10 од 12-те трки минатата година, доминираше на двете трки.

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.