×

Предупредување

JFolder: :files: Патеката не е папка. Патека: /home/motori/public_html/images/stories/SF50B

×

Забелешка

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories/SF50B

Тестови

Наш тест: Hyosung SF50B

sf50.jpgБлагодарение на нашиот нов спонзор Диро, имавме можност да возиме скутер Hyosung SF50B. Се работи за "racing" верзијата, која во однос на рели моделот се разликува само во однос на пневматиците и ситни промени поврзани со аеродинамиката на маските...

Следете нè на:

 

Благодарение на нашиот нов спонзор Диро, имавме можност да возиме скутер - Hyosung SF50B.

Се работи за "racing" верзијата, која во однос на рели моделот се разликува само во однос на пневматиците и ситни промени поврзани со аеродинамиката на маските. Скутерот е придвижен од двотактен мотор со карактеристично воздушно ладење, со зафатнина од 49 ццм и моќност од 2.58KW.

Двотактниот мотор обезбедува максимална моќност на ниски и средни брзини мултиплицирајќи ги карактеристиките на стоење, забрзување и возење на нагиби, а поголемиот звучен пригушувач (издувен лонец) ја подобрува ефикасноста на издувните гасови.

Максималната брзина декларирана од производителот (45km/h) скутерот ја постигнува без потешкотии дури и со возач со поголема тежина. Кога сме кај тежината, 88кг звучат доволно добро што се покажа и во пракса при управувањето со скутерот.

Забрзувањето е стандардно за скутер од 50ццм. Резервоарот од 4,8л со едно полнење ќе ви овозможи возење на 250км. За дизајнот на скутерот нема потреба да се говори многу, ви ги презентираме сликите од моделот кој го возевме па вие одлучете самите.

Што се однесува до комфорот при возењето, седиштето е дизајнирано прикладно на човечкото тело обезбедувајќи најконфорно возење, посебно ниско седечката позиција која е најприкладна за понежниот пол или за помлади возачи.

Во секој случај со димензии од 1840 × 635 × 1110 (Должина х Ширина х Висина (мм)) го привлекува вниманието на сите минувачи. 

{gallery}SF50B{/gallery}

 

Би можело да ве интересира

Можеме да ја разбереме поентата на автомобилите кои сами се движат. Мислам дека сите би сакале да можат да го преспијат патот од работа до дома или пак да прочитаат некоја книга за тоа време. Но мотоциклите се малку поинакви.

Се појавија нови информации за авантуристичкиот модел V85 TT на Moto Guzzi, а според сликите што можеме да ги видиме на нивната интернет страна, се чини дека ова е конечната верзија.

Пред нас е 10-та рунда од Светскиот Супербајк шампионат која викендов се вози на патеката Портимао во Португалија.

Ова беше една страшна седмица за Романо Фенати. Во неделата, 9-ти Септември 2018 година, за време на Гран При трката во Сан Марино, при брзина од 200 километри на час тој ја притисна сопирачката на неговиот ривал, Стефано Манци.

После неколку години живот во сенка на далеку попознатата Sons of Anarchy, Mayans MC конечно го добива своето место под сонцето.

Ducati ја претстави последната верзија на Scrambler Icon кој сега има нов електронски пакет како и мали промени во дизајнот.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!