Тестови

Наш тест: Marushin 999NX

marushin-999nx.jpgБлагодарение на нашиот спонзор EuroMoto , имавме можност да ја тестираме врвната кацига од гамата на  Marushin - 999NX.

Марушин е фабрика која се занимава со производство на кациги уште од далечната 1958 кога во Токио го започнала производството на првите модели. Уште од самиот почеток...

Следете нè на:

 

Благодарение на нашиот спонзор EuroMoto , имавме можност да ја тестираме врвната кацига од гамата на  Marushin - 999NX.

 

marushin-999nx-ikusa-l.jpgmarushin-999nx-ikusa-l.jpg

 

Марушин е фабрика која се занимава со производство на кациги уште од далечната 1958 кога во Токио го започнала производството на првите модели. Фабриката се вбројува во пионерите кои почнале да работат со фиберглас технологија како обвивка за високо-квалитетни кациги. 

Моделот кој го тестиравме - Marushin 999NX е карактеристична по тоа што тежи само 1300гр., но бројката не значи ништо додека не ја ставите на глава. Кацигата е навистина удобна и воопшто не заморува додека ја носите.

Вградениот систем против навалување на кацигата (M.A.R.O.), функционира онака како што треба, односно не дозволува лизгање на кацигата напред и назад кога е врзано ремчето.

 

marushin-999nx-mono_black-l.jpgmarushin-999nx-mono_black-l.jpg

 

Дизајнот на кацигата е навистина аеродинамичен, нешто за што и самиот производител става акцент во рекламните материјали. Дека не се работи само за визуелна аеродинамичност се уверивме кога ја тестиравме на поголема брзина. Кацигата одлично го сече воздухот, и што е најбитно, навистина е стабилна. 

Уште еден податок кој најчесто ги интересира купувачите на кациги е колку кацигата е бучна. Кацигата не е многу тивка, но не е пак ни премногу бучна. Не ја очекувајте тишината која ќе ја добиете пример со еден Shoei, но од друга страна пак, и цената е половина од Shoei.

 

marushin-999nx-detail05-large.jpgmarushin-999nx-detail05-large.jpg

 

Кацигата ја препорачуваме на сите возачи на спортски мотори, кои сакаат удобна и лесна кацига, и имаат потреба од стабилна кацига која без проблем ќе ги издржи големите брзини.

Кај увозникот на Марушин можете да најдете и визири во боја, фото сензитив визири како и новите визири со фолија, кои од надворешна страна имаат одредена апликација, а од внатрешната се нормално видливи.

За подетални информации посетете го салонот на ЕуроМото кој се наоѓа во склоп на Олимпискиот Базен во Скопје, или обратете се на тел.  02/ 32 32 331

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!