Тестови

Прво возење: Yamaha YS125

Благодарение на Мото Азуро, увозникот на Јамаха за Македонија, имавме прилика да го возиме новиот Yamaha - YS 125

Следете нè на:

 

Иако сигурно не може да се опише како секси мотоцикл, сепак Yamaha YS125 отсекогаш исполнувал една важна улога. Постојано е еден од најпродаваните мотоцикли, па така само на улиците низ Европа има продадено повеќе од 15 илјади примероци, YBR е одличен мотоцикл за сите оние возачи кои се со ограничен буџет како и дозвола за возење. Сега, во 2018 година, Yamaha одлучи да го поднови YBR. Тој не само што е во согласност со Euro 4 стандардот туку има и нов по спортски изглед. Покрај сето ова, тој доби и ново име.

yamaha ys125 2018 52

Под целиот оклоп на мотоциклот се наоѓа подобрена верзија на YBR125. Во суштина, моторот е истиот SOHC кој има два вентили и воздушно ладење но сега има додадено нов цилиндер. Шасијата и суспензијата во главно не претрпеа никакви промени.

Yamaha го зголеми резервоарот за гориво за дополнителен еден литар, а исто така е подобрена и позицијата за возење, седиштето е сега високо 795 милиметри, а додаден е и нов систем за сопирање.

Euro 4 стандардот бара од мотоциклите со зафатнина од 125cc да имаат ABS или пак сопирачки со кабел. Како и кај повеќето поевтини мотоцикли така и кај овој модел, Yamaha се одлучи за верзијата со кабел. Наречен „Unified Braking System (UBS)“, сопирачката кај стапалото е поврзана со предниот , главен цилиндар. Двата системи се активираат кога има притисок на задната сопирачка.

Дали е подобар од ABS сопирачките? Секако дека не. Дури и на почеток ќе ви биде помалку чудно со оглед на тоа кога ја притискате задната сопирачка ќе почуствувате промена на притисокот и на предната сопирачка. Но факт е дека системот одлично си ја врши работата.

Лесно може да се види зошто YBR125 е толку популарен низ градовите. Со тежина од само 129 килограми, YS125 е лесен и агилен. Почнете да го возите овој мотоцикл малку побрзо од 70 километри на час, и веднаш ќе ја видите неговата намена.

YS125 е мотоцикл кој можете да си го дозволите за сите дневни градски активности, она за што всушност е направен и тоа е навистина импресивно. Како и неговите евтини ривали и тој е изработен во Кина. Но тоа што на резервоарот стои логото на Yamaha ви дава дополнителна сигурност бидејќи знаете дека зад квалитетот стои Јапонскиот производител. На крајот на денот, YS125 е токму она што отсекогаш бил YBR125, основно превозно средство кое ќе ве пренесе од една до друга локација без разлика дали грее сонце или пак врне дожд.

Би можело да ве интересира

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Дождот кој обилно врнеше на трката во Силверстоун, ни овозможи да поразговараме со поранешниот Супербајк и MotoGP победник, Крис Вермулен.

Неофицијална листа на возачи кои ќе бидат дел од електричниот FIM MotoE Светски Шампионат

Поранешниот MotoGP возач Сете Жиберно после десет години ќе се врати од пензија и со Pons Racing ќе биде дел од MotoE серијата

„Директорот на Yamaha во интервју за Crash.net изјави дека и покрај неодамнешните резултати, нема подобрувања во тимот. Најави и промени во екипата“

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.