Тестови

Тест: Continental Sport Attack 3

Новите „Sport Attack 3“ се направени за улична употреба, имаат поголема издржливост и подобра тркација на влажни услови.

Следете нè на:

 

Не знам за вас, но кога мислам на најновите пневматици за спортски мотоцикли, прво што ми доаѓа на памет не е „Continental“, а и новите „Conti Sport Attack 3“ не се навистина дизајнирани за тоа. Веројатно тоа е така бидејќи „Continental“ не се поврзани со тркањето како што се „Bridgestone“, „Pirelli“ или „Dunlop“. Новите „Sport Attack 3“ се направени за улична употреба, имаат поголема издржливост и подобра тркација на влажни услови.

contisportattack 3 2

Од компанијата не поканија да ги пробаме новите пневматици. Тест возачот Мелте Бриџ веќе ги испроба новите гуми на дожд и собра голем број на податоци кои покажуваат дека дека се подобри на влажни услови од „Sport Attack 2“. Како што можете да видите и од дијаграмот, „Conti“ се исто така и поиздржливи.

033016 Continental Sport Attack 3 characteristics 633x300

Со цел да бидат подобри на влажни услови, новите пневматици имаат пошироки бразди по страничните делови за да може водата побрзо да истекува. Тие се направени од соединение на силикат кое пак овозможува гумите многу побрзо да се загреат.

Она што можам да го гарантирам е стабилноста на гумите на суви услови. Пократката тест патека на Continental која се наоѓа во Увалде, се уште е омилено место на Малте за тестирање, најмногу поради тоа што пакетата има помалку испакнати делови како и дека доволно тесна. Јас возев прв со Triumph Daytona 675, солиден и не толку моќен мотоцикл.

033016 Continental Sport Attack 3 Tire 030K3906 633x422

Подоцна, кога го заменив мотоциклот со „Suzuki GSX-R1000“, веќе бев подготвен да притиснам повеќе. Поради неговата поголема моќност, на почетокот имав мали проблеми но потоа успеав да го стабилизирам мотоциклот, се до моментот кога задната гума не се загреа доволно. Предниот пневматик дава чувство дека е повеќе заоблен отколку остар.

Она што веднаш го забележав и што ми е допадна кај овие пневматици е тоа што се малку помеки. Мотоциклот што го имам дома се уште има „Dunlop GP-A“ тркачки пневматици кои ја пренесуваат секоја испакнатина од патот. Но овие пневматици се нешто сосема спротивно. Тркачкиот пневматик треба да биде поцврст поради поголемата топлина, но уличните пневматици може да бидат малку помеки.

При нагло сопирање, еластичноста на гумата овозможува поголема сигурност а предниот пневматик се шири доволно за да опфати поголема површина.

033016 Continental Sport Attack 3 Tire 030K6029 633x371

Ги испробав гумите и со мојот GSX-R1000 и морам да признаам дека уживав. Одлична стабилност и лесно влегување во свиоците. И кога ја зголемував брзината не се забележуваше никаква разлика.

Подоцна го заменив мотоциклот со BMW S1000RR. Сакав да постигнам поголема брзина за да ги испробам пневматиците. 3Д технологијата која е користена при изработка на овие пневматици има за цел да го предупреди возачот доколку се појави некаков проблем.  

Јас не сум Марк Маркез ниту пак Шелина Мореда и не мислам дека би возл побрзо ако имам побрз мотоцикл. Како што велеше Куртис Адамс, морате да знаете што да правите со гумата ако сакате таа да се однесува добро.

„Continental Sport Attack 3“ се навистина добри улични пневматици, а исто така можете да ги испробате и на тркачна патека. Германците знаат што прават.

Извор: Motorcycle.com

comments

Би можело да ве интересира

Алеш Еспаргаро го заврши првиот ден од тестовите во Австралија на изненадувачкото прво место откако на најдобар начин ги искористи временските услови на Филип Ајленд. На крајот Еспаргаро заврши со предност од 0.005 пред лидерот во шампионатот, Марк Маркез.

Honda Super Cub, кој беше создаден во Јапонија, ја отсликува пасијата на компанијата да им служи на луѓето ширум светот. Како резултат на ваквата политика, Super Cub серијата веќе долго време предизвикува задоволство кај луѓето од целиот свет и успеа да стигне до бројка од 100 милиони произведени примероци.

Сега сме во многу тешка ситуација, особено кога настапуваме на влажни услови. И на суви услови имаме проблеми но барем можеме да бидеме малку поконкурентни.

Бројот на претсезонските тестови во 2019 година ќе биде ограничен и ќе се оддржат само во Сепанг и во Катар пред започнувањето на сезоната.

BMW, Honda и Yamaha ги преземаат следните чекори во примената на паметната технологија.

Патеката во Херез на која ќе се оддржи трката од WSBK шампионатот ќе биде полна со возачи кои се на замена. Големиот број на повреди оваа сезона не ги погодија само регуларните возачи туку и нивните заменици.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!