Тестови

Тест: ZX-14R vs. Hayabusa vs. S1000RR

motori 2012-BMW-S1000RR-motori-com-mkХипербајк класата од спортските моторцикли е нешто најблиску што можете да го искусите до временска машина.

Следете нè на:

 

12 hyperbikeShootout

Хипербајк класата од спортските моторцикли е нешто најблиску што можете да го искусите до временска машина. 

Малку историја

Во последните неколку години, се води вооружена борба помеѓу Јапонските производители Кавасаки и Сузуки, оргиналниот Сузуки Хајабуса (произведен во 1999) го шокираше светот со својот мотор од 1299cc и зачудувачка брзина од приближно 320km/h. 

За да не бидат надминати тимот на Кавасаки го подобри својот најдобар мотор Ninja ZX-12R кој и покрај помалата зафатнина на моторот моторот донесе ужасно добри перформанси за неговата големина. Тоа беше така се додека не се претстави новиот ZX-14R во 2006-та година кој беше вистинска конкуренција.

Сузуки брзо го возврати ударот и го надгради својот GSX13000R '08 кој се здоби со мала надградба на агрегатот, но тоа беше се што е потребно за да ја украде круната од Кавасаки во 2008 и да се дојде до титулата хипербајк за 2008

Ninja ZX-14 vs. Suzuki Hayabusa

Додека Јапонските производители на мотоцикли водеа војна помеѓу нив се појави нова конкуренција на пазарот. 

Иако BMW S1000RR всушност не се вклупува во дефиницијата на останатите два мотори, имајќи ја во предвид апсурдната моќност во однос на агрегатот. Линиски мотор со зафатнина од 999цц и неверојатниот сооднос на моќност и тежина беше клучното зошто сакавме да го споредиме германскиот мотор со останатите „тешкаши“. Така, патеката беше подготвена за врвна пресметка.


Тест (кликни на сликата за видео)

12 bmw s1000rr-hyp

12 suz haya-hyp

12 kaw zx14r-hyp

12 hyperbike_0-60 12 hyperbike_tor
12 hyperbike_fuel 12 hyperbike_hp

12 hyperbike scores1

Тестот е превземен од Motorcycle USA.

Би можело да ве интересира

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Дождот кој обилно врнеше на трката во Силверстоун, ни овозможи да поразговараме со поранешниот Супербајк и MotoGP победник, Крис Вермулен.

Неофицијална листа на возачи кои ќе бидат дел од електричниот FIM MotoE Светски Шампионат

Поранешниот MotoGP возач Сете Жиберно после десет години ќе се врати од пензија и со Pons Racing ќе биде дел од MotoE серијата

„Директорот на Yamaha во интервју за Crash.net изјави дека и покрај неодамнешните резултати, нема подобрувања во тимот. Најави и промени во екипата“

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.