Вести од светот

Ducati сака мотоциклите и автомобилите да комуницираат меѓусебно

Ласери и C-V2X, Ducati има план да ги направи патиштата побезбедни.

Следете нè на:

 

На почетокот на годинава, Ducati ги објави првите пет чекори од нивниот проект „2025 Safety Road Map“, кој треба постепено да ги интегрира новите безбедносни технологии во своите мотоцикли. Веќе се работи на „Cornering ABS“ како и преден и заден радарски систем. Следен чекор, како што велат од компанијата е комуникација помеѓу возилата.

cv2x 770x433

Неколку компании веќе работат на тоа да ги направат патиштата побезбедни. BMW го тестира системот „self-riding motorcycle“ додека пак технолошката компанија Ride Vision развива камера која ќе има опсег од 360 степени. Во април 2018 година, Ducati го објави планот за ласерски систем кој ќе детектира мотоцикли. А сега знаеме која ќе биде следната фаза: C-2VX.

Ducati развива систем за комуникација помеѓу возилата. Не станува збор за ново име за воки-токи туку се однесува на комуникацијата помеѓу мотоциклите и автомобилите. За таа цел ќе биде употребен Qualcomm 9150 C-V2X чип. Системот кој ќе биде инсталиран во возилата ќе разменува информации со другите возила кои се дел од сообраќајот со цел да ги информира возачите во случај да постои можност од сообраќајна несреќа.

Компанијата, во соработка со Audi, веќе започна со тестирање. Ducati Multistrada 1200 Enduro, Audi Q7 SUV како и  A4 седан за време на тестовите веќе комуницираа меѓусебно. Во моментов, тие се единствените кои се поврзани на системот, но Ducati има за цел сите превозни средства да бидат поврзани меѓусебно.

Ducati и Audi се дел проектот „Connected Vehicle to Everything“. Во него во моментов се вклучени уште и Ericsson, SWARCO, Техничкиот Универзитет во Кајзерслаутерн како и GmbH.

Според ПјерЛуиџи Замперини, менаџерот за иновации во Ducati, ова е вистинска демонстрација на тоа како модерната технологија може драстично да ја подобри безбедноста на учесниците во сообраќајот.

Производителот вели дека има за цел проектот да биде готов до 2025 година.

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.