Вести од светот

Милениумците повторно напаѓаат, овој пат на ред се мотоциклите

Постојат десетина фактори кои влијаат врз секоја индустрија и пазарот со мотоцикли воопшто не е различен. 

Следете нè на:

 

За разлика од некои компании како што е Ducati, кои постигнуваат успех на пазарот со помали мотоцикли, сепак се чини дека има голем број на фактори кои влијаат врз продажбата.

Барем така се наведува во истражувањето кое го спроведе Бернстајн, водечка компанија за анализи на пазарите во САД и Европа. Неодамна, тие објавија нова анализа во обид да се објасни зошто милениумците се за 30 до 40 проценти помалку заинтересирани за мотоциклите во споредба со претходните генерации.

20182F042Fmillennials

Истражувањето откри дека младите не се премногу заинтересирани за возење па дури и ако припаѓаат на една од двете главни групи: пред да создадат фамилија. Денешните млади милениумци, така компанијата ги нарекува сите оние кои се родени помеѓу 1990 и 2000 година, се помалку заинтересирани за мотоциклите дури за една третина во споредба со нивните претходници. Сепак, од Бернстајн велат дека на таквата одлука влијаат голем број на фактори.

Според анализите на компанијата, долговите кои ги имаат студентите за школувањето се еден од главните фактори. Бидејќи се повеќе млади луѓе денеска имаат универзитетско образование, исто така тие имаат и поголеми долгови. Во САД, во 1990 година, само половина од студентите позајмиле пари за да студираат, а позајмувањето било во висина од 15 000 долари. Споредете го ова со 2012 година каде 70 проценти од студентите земале некаков вид на позајмица која во просек изнесува 25 000 долари. Ако секој член на претходната генерација во просек должи 2000 долари, денешните млади луѓе во просек должат 3500 долари.

„Тоа можеби не делува како премногу за да ги одврати младите од идејата да купат мотоцикл,“ вели Дејвид Бекел, кој беше дел од истражувањето.  „Но ако ја направите пресметката меѓу 15000 и 26000 долари студентски долг, разликата изнесува 130 долари месечно, што е и еквивалент на месечната рата за мотоцикл кој чини 8000 долари.“

Во обид да се објасни зошто се намалува продажбата на нови мотоцикли, од компанијата велат дека се повеќе се развива пазарот на веќе користени мотоцикли. Тие исто така имаат уште едно интересно тврдење, а тоа е дека припадниците на помладата генерација не чувствуваат иста потреба за бунтување во споредба со нивните претходници. Милениумците стапуваат во брак, купуваат куќа и имаат деца во подоцнежните периоди од животот во споредба со припадницте на претходните генерации.

„Ако не планирате во скоро време да стапите во брак, шансите се големи и дека воопшто не размислувате да имате деца. Токму поради тоа и потребата да се бунтувате против постојаната одговорност која ќе ја имате е помала,“ објаснува Бекел.

Од компанијата велат дека еден од начините за да се реши овој проблем е да се креира нов бизнис модел кој нема да зависи на позајмици за да се купи мотоцикл.

„Наместо позајмувањата да бидат примарен дел од финансирањето, обидете се со лизинг или пак со некој од концептите кои ги има во економијата на споделување“ сугерираат од Бернстајн.

Сепак, на крајот од компанијата сметаат и дека милениумците не се премногу заинтересирани за мото културата. Оф роуд машините, кои на еден начин се влез во светот на мотоциклите, не се премногу популарни кај денешната младина па дури и Холивуд не го фаворизира толку возењето во споредба со минатото.

Се надеваме дека наскоро нешто ќе се промени.

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.