Вести од светот

Motul оди чекор напред, на EICMA презентираше ново тркачко масло: MOTUL 300V² 10W50

Motul презентираше ново масло наменето за тркање, 300V²  10W-50, на најголемото мото шоу кое се одржа во Милано, EICMA.

Следете нè на:

 

Со директна еволуција од легендарното 300V, ова масло ќе ви обезбеди дополнителни перформанси. Тоа е составено од помалку фосилни материјали и обезбедува помало загадување при процесот на создавање.

Пионер кај синтетичките масла, Motul за прв пат ја претстави линијата 300V во 1971 година и тоа беше моторно масло специјално дизајнирано за тркање. Во текот на годините, постојано е тестирано во најголемата лабораторија: трките. Сега се користи како стандарден дел во сите тимови и учествува во сите легендарни трки.

motul 300v 1

А во потрагата по што е можно подобри перформанси, Motul го создаде 300V² 10W-50.

Оваа нова технологија на тркачко масло има хемиски и механички карактеристики чија цел е да ги подобрат перформансите на моторот.

За оф роуд возење:

- Нуди поголем број на вртежи

- Го оптимизира триењето

- Поголема сигурност кај менувачот

За возење на патека:

- Обезбедува поголема моќност

- Оптимизирана стабилност на кислородот која ја зголемува издржливоста на маслото

- Нуди постојани перформанси на моторот

Покрај тоа што обезбедува подобри перформанси, маслото има органска основа која го ограничува неговото влијание врз животната средина

- Користи обновливи материјали

- За 18% е намалено испуштањето на јаглерод диоксид за време на производството

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.