Вести од светот

Нова технологија би можела тројно да го зголеми опсегот на батериите на мотоциклите

Тим на хемиски инжинери од универзитетот во Ватерло, Канада, постигнаа голем напредок кај технологијата на батерии.

Следете нè на:

 

Предводени од професорот Линда Назар, тимот откри дека перформансите на Литиум-Сулфурната батерија би можеле значително да се зголемат доколку се додаде малку Магнезиум-Диоксид. На овој начин, батериите би биле за три пати поиздржливи од Литиум-Јонските батерии.

11 770x440

Тројното зголемување на издржливоста претставува одлична вест за мото индустријата и би се отстранил главниот сомнеж кој го имаат потенцијалните купувачи. Ако издржливоста на батеријата може да се зголеми, а притоа не се зголеми нејзината цена, бројот на електрични мотоцикли на улиците значително ќе се зголеми.

„Ова е значителен чекор напред и ги носи „Li-S“ батериите еден чекор поблиску до реалноста“, изјави Назар.

Студијата открива дека Магнезиум – Диоксидот ја трансформира сулфурната катода на „Li-S“ батеријата во катода која има високи перформанси и која може да се полни повеќе од 2000 пати. Катодите и Анодите се двете електроди на батеријата одвоени со електролитно соединение. Сулфурот, кој е релативно лесен и евтин, историски гледано не е добар материјал бидејќи се раствора во соединението како што се празни батеријата.

Energica 1 770x440

Универзитетот претходно објави студија во која се наведува дека Металик-Титаниум оксидот би можел да го стабилизира сулфурот, но најновите истражувања покажуваат дека Магнезиум-Диоксидот функционира уште подобро.

„Останаа многу малку истражувачи кои работат со сулфур,“ вели Назар. „Иронично е тоа што мораме да погледнеме толку наназад во минатото за да разбереме нешто што би можело да ја промени нашата иднина.“

Би можело да ве интересира

Како што можете да забележите по огласите за продажба на мотоцикли, возраста се повеќе ги принудува возачите засекогаш да се откажат од своите мотоцикли.

Во Хонда салонот на Макпетрол пристигна новиот Honda CB125R 2018.

Организаторите на релито Дакар само што ги соопштија нивните првични планови за 2019 година. Следната сезона, оваа исклучително тешка трка ќе се оддржи само во една држава: Перу.

MV Agusta по пауза од 40 години повторно ќе биде дел од Гран При трките. Легендарната Италијанска компанија од 2019 година ќе биде дел од Moto2 серијата.

Патеката Ле Ман во Франција беше домаќин на петтата трка до МотоГП шампионатот. Марк Маркез уште еднаш го потврди својот авторитет откако победи со предност од 2.31 секунда пред второпласираниот Петручи.

Дукати го обезбеди потписот на Довициозо, но сѐ уште не е познато кој ќе биде негов тимски колега.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!