Вести од светот

Нова технологија би можела тројно да го зголеми опсегот на батериите на мотоциклите

Тим на хемиски инжинери од универзитетот во Ватерло, Канада, постигнаа голем напредок кај технологијата на батерии.

Следете нè на:

 

Предводени од професорот Линда Назар, тимот откри дека перформансите на Литиум-Сулфурната батерија би можеле значително да се зголемат доколку се додаде малку Магнезиум-Диоксид. На овој начин, батериите би биле за три пати поиздржливи од Литиум-Јонските батерии.

11 770x440

Тројното зголемување на издржливоста претставува одлична вест за мото индустријата и би се отстранил главниот сомнеж кој го имаат потенцијалните купувачи. Ако издржливоста на батеријата може да се зголеми, а притоа не се зголеми нејзината цена, бројот на електрични мотоцикли на улиците значително ќе се зголеми.

„Ова е значителен чекор напред и ги носи „Li-S“ батериите еден чекор поблиску до реалноста“, изјави Назар.

Студијата открива дека Магнезиум – Диоксидот ја трансформира сулфурната катода на „Li-S“ батеријата во катода која има високи перформанси и која може да се полни повеќе од 2000 пати. Катодите и Анодите се двете електроди на батеријата одвоени со електролитно соединение. Сулфурот, кој е релативно лесен и евтин, историски гледано не е добар материјал бидејќи се раствора во соединението како што се празни батеријата.

Energica 1 770x440

Универзитетот претходно објави студија во која се наведува дека Металик-Титаниум оксидот би можел да го стабилизира сулфурот, но најновите истражувања покажуваат дека Магнезиум-Диоксидот функционира уште подобро.

„Останаа многу малку истражувачи кои работат со сулфур,“ вели Назар. „Иронично е тоа што мораме да погледнеме толку наназад во минатото за да разбереме нешто што би можело да ја промени нашата иднина.“

comments

Би можело да ве интересира

Луѓето од „Jennings“ повторно имаат нешто интересно за нас. Овој пат се мото компании кои произведуваат автомобили.

Италијанецот призна дека не очекува да биде компетитивен на првата трка која ќе се оддржи на патеката во Катар следниот месец. Во текот на минатата сезона, тој постојано имаше проблем со забрзувањето.

Неколку зборови зошто аеродинамиката е важна и зошто тимовите посветуваат толку внимание на неа.

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!