Вести од светот

Во иднина целата мото опрема продадена во ЕУ ќе мора да има сертификат

Возачите низ цела Европа во иднина ќе бидат подобро информирани во однос на нивото на заштита на опремата што планираат да ја купат.

Следете нè на:

 

Европската Унија донесе сет на заклучоци со кои се модифицираат постојаните регулативи, со цел сета опрема која се продава во рамките на Унијата да биде усогласена со одредени барања.

Досега, само кацигата, чизмите и додатоците за заштита мораа да имаат официјален сертификат, но ова наскоро ќе се промени. Целата опрема ќе мора да добие сертификат, во моментот кога Европската Унија ќе ги појасни новите стандарди и минималните услови што мора да ги исполнува секое парче на облека.

moto oprema sertifikatiПоголема заштита за возачите или заштита на Европските производи?

Овие стандарди се однесуваат на отпорноста при удар и триење, бидејќи овие две работи се главни при несреќа. Ова значи дека без разлика каков додаток за заштита што се вметнува во облеката сакате да купите, самата облека мора претходно да помине на инспекција.

Во случај да се плашите дека Европската Унија ќе нареди да се употребува само онаа облека која што има сертификат, тогаш одговорот е не.   Промените на регулативата се однесува само на производите.

Возачите сами ќе одберат што сакаат да носат, а во однос на опремата, ќе можат сами да го одберат она што најмногу им се допаѓа. Со дополнителните податоци кои ќе мора да стојат на етикетата, потрошувачите ќе може да си одберат производ според нивните специфични потреби.

Се уште не се знае кога ќе бидат имплементирани новите стандарди. Целиот процес може да трае две до три години. Дали сертификатот ќе ги зголеми цените на производите е една од работите што сакаме да ги знаеме.

comments

Би можело да ве интересира

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бројот на медиуми посветени на мотоциклите постојано се менува, а таквите промени влијаеа врз една доста популарна интернет страница: Motocycle.com.

Индијците претставија концепт на хибриден крузер кој се надеваме дека ќе го видиме во продукциска фаза.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!