FIM и Dorna се договорија да има нова, влезна, класа во Светскиот Супербајк шампионат. Серијата Supersport 300 е креирана поради се поголемиот пазар на лесни, спортски машини како што се Yamaha YZF-R3 и KTM RC390.
FIM и Dorna се договорија да има нова, влезна, класа во Светскиот Супербајк шампионат. Серијата Supersport 300 е креирана поради се поголемиот пазар на лесни, спортски машини како што се Yamaha YZF-R3 и KTM RC390.
Концептот за оваа класа дојде по консултации со производителите. Производителите на мотоцикли забележале дека продажбата на мотоцикли од категоријата 600cc опаѓа а продажбата на полесните мотоцикли е во пораст.
Се повеќе и повеќе производители влегуваат во класата, иако секој од нив има малку поразлични машини и различни капацитети на моторот.
Поради оваа причина, серијата се соочи со својот прв голем предизвик: балансирање на различни мото концепти еден против друг, но и да се обезбеди дека трките се уште остануваат достапни за сите.
За сезоната 2017 одобрени се четири машини: Yamaha YZF-R3, KTM RC390, Honda CBR500R (која претходно се натпреваруваше во европскиот јуниорски куп) и Kawasaki Ninja 300, еден од првите мотоцикли кој ќе биде претставен во овој сегмент.
Во однос на перформансите на концептите, на почетокот тие ќе имаат минимална тежина и забрзување, а прилагодувањата ќе се прават во договор со комисијата која е одговорна за трките. Промени би можеле да се направат доколку некој концепт доминира или пак премногу заостанува во споредба со останатите мотоцикли.
Моторите и рамките не смеат да бидат променети, а единственото нешто што може да се промени е отстранување на секундарниот вентил за гас.
Ограничено е собирањето на податоци а исто така и промените на суспензијата. Издувниот вентил може да биде променет но придушувачите на звук мора да го имаат истиот број и да се наоѓаат на истото место како и кај уличните мотоцикли.
„Оваа нова платформа ќе биде одлична можност за развивање на идните таленти“, изјави Вито Иполито, претседател на FIM.
„Нашата цел е да создадеме репер кој ќе биде следен од сите национални шампионати во иднина. Сакаме да обезбедиме средина која е регулирана и во која приближно сите ќе бидат исти. Средина во која идните таленти ќе можат да се развиваат.“
„Целта ни е да имаме прифатлива серија за овие млади натпреварувачи,“додаде Хавиер Алонсо, извршниот директор на WSBK.
„Има голем интерес за овие мотоцикли и новата класа ќе се стреми да го обезбеди тоа. Преку неа, производителите ќе можат да ги придружуваат возачите од нивните најрани години и во текот на нивните кариери.“
Комплетната листа на техничките регулации за WorldSSP 300 може да се најде тука.