WSBK

Светскиот Супербајк шампионат ја одобри употребата на аеродинамичните крилца

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Следете нè на:

 

Светскиот Супербајк шампионат денеска ја соопшти најновата одлука на SBK комисијата, а со која се појаснети некои од новите правила кои ќе важат во сезоната 2018, а меѓу кои се и новото ограничување на максималниот број на вртежи како и цената на деловите за кои веќе пишувавме.

Но исто така има уште една интересна промена која вреди да се спомене, а тоа е употребата на аеродинамичните крилца. Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

kawasaki ninja h2r

Со оглед на тоа дека постои голема можност „spec-ECU“ да стане дел од шампионатот, производителите ќе треба да пронајдат други начини со цел да бидат подобри од конкуренцијата. Како што имаме видено во MotoGP шампионатот, кој веќе го користи правилото за еден производител на електроника, тимовите се фокусирани на развојот на аеродинамиката бидејќи ја користат како замена за електрониката кога станува збор за стабилноста и перформансите на мотоциклот.

Во однос на производството, веќе има шпекулации дека новиот V4 мотоцикл на Ducati кој се очекува да дебитира следната година, ќе има аеродинамика инспирирана од MotoGP.

Aprilia веќе ги направи аеродинамичните крилца достапни кај Aprilia RSV4 RF супербајк мотоциклот кој е наменет исклучиво за тркачка патека. Засега останува само да видиме која компанија прва ќе ги понуди аеродинамичните крилца кај продукциските машини.

Kawasaki исто така покажа значителен интерес за крилцата, а Kawasaki Ninja H2R ќе добие значителни подобрувања кои ќе треба да го скротат моторот со зафатнина од 300 коњски сили.

Каде сето ова ќе не одведе засега е непознато. Премногу е доцна да се видат промените кај моделите за 2018 година но во 2019, работите би можеле да бидат навистина интересни.

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.