WSBK

WSB: Лорис Баз се враќа во WorldSBK и ќе настапува за Althea BMW

Лорис Баз ќе се врати во Светскиот Супербајк шампионат и во сезоната 2018 ќе настапува за Althea BMW. 

Следете нè на:

 

Поранешниот возач на Kawasaki кој го постигна своето најдобро место во 2014 година откако заврши на петата позиција, ќе се врати во серијата откако го загуби местото во Avintia Ducati MotoGP. Иако беше познато дека Баз ќе се врати во шампионатот, сепак не се знаеше за кој тим ќе настапува. Французинот се поврзуваше со Red Bull Honda и MV Agusta пред конечно да потпише со поранешниот шампионски тим на Althea кои следната сезона ќе настапат само со еден мотоцикл.

loris baz 1

„Сакав да ја најдам најдобрата опција за мојата иднина и мислам дека тоа е Althea,“ изјави Баз. „Долго време го познавам Џенесио, разговаравме, и да бидам искрен, многу брзо постигнавме договор. Знам дека тимот е силен, успеаа да ја освојат титулата со Карлос Чека, и мислам дека ова е  многу интересен проект. Многу сум среќен поради оваа одлука. Со нетрпение чекам да се качам на S1000RR на тестовите кои ќе се оддржат во Херез.“

После оваа одлука на Баз, се чини дека Американецот Џек Гање ќе го пополни местото во Red Bull Honda и ќе му стане тимски колега на Британецот Леон Камиер.

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.