WSBK

WSBK: Радикална промена на распоредот на патеката за втората трка

Шефовите на Светскиот Супербајк шампионат објавија радикална промена на распоредот на патеката за втората супербајк трка во обид да се направи шампионатот поинтересен.

Следете нè на:

 

Шефовите на Светскиот Супербајк шампионат објавија радикална промена на распоредот на патеката за втората супербајк трка во обид да се направи шампионатот поинтересен.

Распоредот за втората трка ќе зависи од резултатот кој возачите ќе го постигнат на првата трка, но ќе има и една промена. Возачите кои ќе завршат на првите три места ќе стартуваат од третиот ред, односно од седмото, осмото и деветото место.

photo1 big

Возачите кои ќе завршат на четвртото, петото и шестото место, со новиот распоред ќе стартуваат од првите три места. Возачите пак кои на првата трка ќе завршат од седмото до деветото мето, на втората трка ќе стартуваат како четврти, петти и шести. За останатите возачи ќе важи стариот распоред.

Објавата следува по состанокот на Супербајк комисијата која е составена од спортскиот директор на WSB, Грегорио Лавила, асоцијацијата на производители која е претставена од Таканао Цубоуши, директорот на FIM Резо Булчу, Даниел Карера и Пол Дупарк од Dorna и Чарлс Хенекам и Скот Смарт од FIM.

Трките ќе го задржат истиот дво дневен формат бидејќи неодамнешните извештаи потврдиле дека има зголемување на гледаноста, но исто така ќе има и промени за трките да се приспособат на новата Supersport 300 серија.

WSB исто така ќе ја забрани употребата на скутери кои возачите ги користат за подобро да ја научат патеката.

Ќе биде воведено и „flag-to-flag“ правилото што значи дека возачите ќе може да отидат во гаражата доколку има промена на условите на патеката, а FIM Superstock 1000 Cup  ќе биде преименуван во European Superstock 1000 Championship.

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!