Мото клубови

Sons of Thunder MC

SonsOfThunderКлубот се формира во месец Октомври 2012 год. со седиште во Прилеп, Р.Македонија  од моторџии кој одделувајќи се од друг веќе постоечки МС клуб во кој членуваа како огранок, и кој воедно први го формираа како оснивачи и членови во истиот уште од 2008 год. кога започна да функционира како МК, а за потоа во 2010 да ги прифати есенцијалните вредности на традиционален МС клуб. Почитувајќи го бајкерскиот кодекс,  нема да образложуваме што и како, едноставно од наша страна како огранок  поради  непостоење на внатрешната комуникација испочитувајќи го морално-етичкиот кодекс на човечноста после долги дискусии решивме да ставиме крај на таа историја и започнеме нова страница во книгата на асфалтот. Свесно прифаќајќи ги сите позитивни и негативни појави поради нашата одлука, како моторџии со искуство и традиција се одлучивме да го формираме “SONS of  THUNDER MC”.Всушност се што ни се случува не е случајно, ни се случува за да уочиме што не е добро, а што е добро и да се определиме за тоа.

SONS OF THUNDER MC” – “СИНОВИ НА ГРОМОТ МС“ е формиран на темелните вредности на традиционален МС клуб, чија што насока е таа “old school” традиција ја помеша со моторџискиот  животен стил на 21 век.  Интересот на“S.O.T. MC” е кон својата политика на братството. Го продолжуваме нашиот зацртан пат од претходно, и нашите цели и задачи во заедницата во која живееме. “S.O.T. MC” се наша фамилија, браќа кои низ претходните години на дружење се проверени и во радост и во тешкотии. Ние сме братство на луѓе кои имаат иста филозофија, кои живеат со истите принципи и исти кодекси на морал и етика. Такви сме какви што сме, и секогаш ќе сме такви и не сме како и сите. Не се мешаме во за нас непознати области, не се занимаваме со туѓи работи, живееме свој за нас драгоцен живот и не сакаме да ги пуштиме во него оние во кои не го гледаме братот или пријателот. Тоа е нашиот живот. Исправен или не – тој е наш. За тоа нека ни суди Оној кој треба да ни суди. Свесни на тоа дека врз нас можеби ќе се лепат разни етикети и ознаки, но без обзир на сето тоа ние не ги поддржуваме и не не засегаат таквиите ситни души. Отворени сме за комуникација и дружење со други луѓе, моторџии и клубови и никогаш кај луѓето нема да го гледаме нивниот финансиски или социјален статус. Пред се нам ни е битен  човекот и нашата духовна сличност. “S.O.T. MC” себе си се наоѓаат како браќа и пријатели, а луѓе кои имаат исти гледишта, сами ќе не пронајдат. Во стварност се е многу едноставно. Квалитет над квантитет на членство. Оние кои треба да ни пристапат ќе ни пристапат и покрај многуте препреки кои на нашиот пат се поставуваат како демони. За оние кои сакаат да ни пристапат од материјална корист е безмислено, затоа што ја нема кај нас. Единствено имаме совест и должност спрема своето братство, према нашиот клуб. Нашиот профит од сето ова – тоа е нашиот начин на живот. Среќни сме што ете судбината не спои по наше мислење добрите луѓе, и ни го исправи патот на оној вистинскиот, од минатиот.  “S.O.T. MC” никогаш и никому нема да му го наметнуваат својот начин на живот, своите цели и вредности. Самите ние сме секако различни. Се разликуваме по возраст, материјален и социјален статус, физичкиот изглед, професија, но сме“SONS OF THUNDER MC”.

Почит и поддршка кон сите кои не поддржуваат и почитуваат, а со останатите според нивното однесување. Да не дојде до забуна да објасниме – нашата личност е кои сме, а нашето однесување зависи од тоа кој како се однесува.

 

Следете нè на:

 

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.