Занимливости

Гај Мартин со BMW S1000RR против Дејвид Култхард со F1

Гај Мартин и легендарниот Формула 1 возач Дејвид Култхард имаа една слалом трка и еден тест за сопирање со BMW S1000RR наспроти F1 болид.

Следете нè на:

 

При крајот на Март ви покажавме две интересни видеа од натпревари меѓу телевизиската ѕвезда и натпреварувач Гај Мартин и легендарниот Формула 1 возач Дејвид Култхард. Двајцата возачи продолжија да се забавуваат на легендарната патека „Silverstone“ во Англија. Тие имаа една слалом трка и еден тест за сопирање.

Еден од новите предизвици беше тестот за сопирање. Еден покрај друг, двајцата натпреварувачи возат со брзина од 160 километри на час, а штом ќе стигнат до целната линија тие мора да запрат најбрзо што можат.

david coulthard shows how his f1 car outbrakes guy martin s bmw s1000rr 5BMW S1000RR против F1

Не е изненадување тоа што на првата трка победи Култхард кој го возеше неговиот F1 Red Bull болид. Тој беше за една секунда подобар и за 24 метри пократок од Мартин кој се натпреваруваше со BMW S1000RR. Лесно може да се пресмета зошто F1 болидот секогаш ќе биде подобар при запирање од било кој мотоцикл. Пневматикот на мотоциклот е далеку помал отколу пневматикот на F1. Болидот има четири такви тркала сите опремени со дискови за сопирање и моќни кочници. Што е уште поважно, болидот може да ги закочи сите свои тркала и се уште да биде безбеден.

Мотоциклот не смее да го загуби контактот со површината, а доколку ги закочи тркалата, тогаш големи се шансите да падне.

Сепак, кога станува збор за слалом трките, големината на болидот претставува негов најголем хендикеп. Ниту неговата моќ, пневматиците и големото знаење на Култхард не можеа да направат никаква промена. F1 Red Bull болидот едноставно е премногу голем за да се натпреварува на ваков предизвик со мотоцикл.

BMW S1000RR без никаков проблем ги поминуваше препреките. Благодарение на помалата должина и ширина на мотоциклот, Гај Мартин успеа да го победи Култхард со голема разлика.

Овој натпревар немаше за цел да покаже кој е подобар туку да ги објасни разликите меѓу двете машини. Ние уживавме додека го гледавме видеото, а се надевам исто и вие. 

Би можело да ве интересира

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Мото клубот Конзули од Битола својот 8-ми мото собир ќе го организира на 11-ти август со почеток од 17 часот во ноќниот клуб Парадизо во Битола.

Автономното сопирање не е некоја новост во транспортната индустрија. Веќе неколку години автомобилите се опремени со вакви системи. Но во однос на безбедносната технологија, мотоциклите малку заостануваат.

Piaggio објави нова верзија на MP3 со значителни подобрувања на моделот 500 како и целосно нов модел 350.

Само што слушнавме една информација од Harley-Davidson која веруваме дека ќе сакате да ја знаете. Веќе подолг период има гласини дека компанијата со седиште во Милвоки планира да објави нешто поврзано со нејзината иднина.

На новиот модел алгоритмите на KTM, со помош на компјутер ги корегираат грешките на возачот. Само притиснете на сопирачките и мотоциклот ќе застане. Но што доколку возачот го фати паника и премногу силно притисне на предната сопирачка кога е веќе внатре во свиокот? Мотоциклот ќе се исправи и ќе застане.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!