Занимливости

Honda Grom со машина од Ducati Panigale 1199

Дали е можно да се стави мотор од Panigale во малиот рам на MSX125? Можеби ви е тешко да поверувате, но тој скоро совршено одговара.

Следете нè на:

 

Производителот на кастм мотоцикли, Марио Клеф сакаше да му покаже на светот дека „Grom“ може да биде навистина добар и покрај тоа што има само 9кс. Тој зема мотор од Panigale 1199 и го вметна во малата рамка на MSX 125. Можеби ви е тешко да поверувате, но тој скоро совршено одговара.

Honda MSX 125 стана „Mod Dam“ и доби малку на тежина. Од мотоцикл кој тежи 102 килограми порасна на 137 килограми, но и останатите перформанси значително се подобрија.

ducati 1199 panigale powered honda grom is as insane as it gets 8Honda Grom придвижен од Ducati Panigale 1199

Mod Dam повеќе не се обидува да достигне најголема брзина од 105km/h. Сега тој може да постигне 320 km/h. Исто така и ограничувањето на брзината е отстрането.

Шасијата на Grom не беше во можност да го прифати моторот на Panigle 1199 па затоа Клеф мораше да изработи посебна рамка за моторот. Всушност, тој го ископира начинот на кој се направени мотоциклите на Ducati.

Поради малите димензии на мотоциклот, Клиф мораше да го премести ладилникот кој се наоѓаше под седиштето. Исто така и растојанието меѓу оските беше зголемено за еден сантиметар.

Клиф мораше да изработи и комплетно нов издувен систем, а резултатот е неверојатен. И покрај тоа што мораше да има одредени ограничувања, конечниот резултат му даде навистина агресивен изглед на мотоциклот.

За жал, никогаш нема да дознаеме колку ќе може да постигне Mod Dam 1199 Panigale бидејќи моторот се запали. Поради проблеми со дотокот на гориво, мотоциклот комплетно изгорел.

Незамисливо, но сепак, Марио купил уште еден 1199 Panigale R и планира да направи нов Grom.

 
comments

Би можело да ве интересира

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!