Занимливости

Како по ѓаволите....да успеете да го завршите релито Дакар

Серија на текстови во кои водечките светски професионалци го откриваат своето стручно мислење на одредена тема. Не се обидувајте да го направите ова дома.

Следете нè на:

 

Серија на текстови во кои водечките светски професионалци го откриваат своето стручно мислење на одредена тема. Не се обидувајте да го направите ова дома.

Одговорено од страна на Левелин Павеј – Во 2015 година, Левелин успешно го заврши својот прв настап на релито Дакар.

11

Да сте стигне до крајната цел на Дакар е неверојатно тешко. Целото учество е еден голем предизвик а доколку сте успеале да се појавите на стартот, тогаш би можело да се каже и дека сте завршиле еден дел од работата. Самото учество чини од 70 до 100,000 евра по човек. Во тоа се вклучени мотоциклот, авионските летови, поддршката, пневматиците, горивото. Треба да вложите огромен напор за да ги обезбедите овие средства. Токму затоа и се појавува мало опуштање кога ќе се појавите на стартната линија.

Поголем дел од патеката на Дакар е прилично лесна. Некои делови се тешки но мислам дека трката на издржливост во Велика Британија е многу потешка. Проблемот кај Дакар е големиот период што го поминуваш на мотоцикл и екстремните временски услови. Дневно отприлика возиш помеѓу 500 и 1000 километри, и тоа е секој ден, четиринаесет дена по ред. 12 часа возевме на температура од 50 степени, а бевме спиени само 5 часа. Следниот ден повторно возевме 12 часа но на температура под нулата. Тоа бара огромен ментален напор и токму поради и се случуваат грешки. Возењето на оф роуд мотоцикл бара голем физички напор и доколку почете да ја употребувате мапата, лесно може да загубите концентрација. Една мала грешка и готови сте. Боли кога ќе паднеш но не смееш да се откажеш.

111

Неколку пати сум се нашол во таква ситуација. Имав две опции. Да соберам сила и да продолжам да возам или да се откажам и да се најдам сам на среде пустина. Самата помисла од тоа да бидам сам ми беше многу одбивна. Морате да ја издржите болката.

Да бидам искрен, кога ќе ја завршите трката ќе се чувствувате помалку разочарано. Ја поминав крајната линија, отидов да јадам и заспав на масата. Во моментот сте физички исцрпени, но откако сето тоа ќе помине, ќе започнете да се чувствувате фантастично од тоа што сте го постигнале.

Би можело да ве интересира

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Мото клубот Конзули од Битола својот 8-ми мото собир ќе го организира на 11-ти август со почеток од 17 часот во ноќниот клуб Парадизо во Битола.

Автономното сопирање не е некоја новост во транспортната индустрија. Веќе неколку години автомобилите се опремени со вакви системи. Но во однос на безбедносната технологија, мотоциклите малку заостануваат.

Piaggio објави нова верзија на MP3 со значителни подобрувања на моделот 500 како и целосно нов модел 350.

Само што слушнавме една информација од Harley-Davidson која веруваме дека ќе сакате да ја знаете. Веќе подолг период има гласини дека компанијата со седиште во Милвоки планира да објави нешто поврзано со нејзината иднина.

На новиот модел алгоритмите на KTM, со помош на компјутер ги корегираат грешките на возачот. Само притиснете на сопирачките и мотоциклот ќе застане. Но што доколку возачот го фати паника и премногу силно притисне на предната сопирачка кога е веќе внатре во свиокот? Мотоциклот ќе се исправи и ќе застане.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!