Занимливости

Нови гласини за турбо проектот на Suzuki

Морав да ги разгледам претходните текстови кои ги имаме објавено за да видам кога прв пат пушувавме за „turbocharged“ верзијата на Suzuki. Колку за информација, поминаа четири години откако Suzuki за прв пат се појави со „Recursion“ концептот на мото шоуто во Токио.

Следете нè на:

 

Оттогаш, имаше многу малку информации за овој проект, особено во период кога за прв пат успеавме да видиме дел од дво-цилиндричниот 588cc концепт.

Но кога одговорните лица во Хамамацу ќе го објават овој турбо мотоцикл? Каков облик ќе има тој? Дали ќе биде дел од линијата мотоцикли на Suzuki или не? Ова се навистина добри прашања, а ние имаме одговори за нив, барем ако можеме да им веруваме на најновите гласини.

Suzuki Recursion Turbo Concept 04

Според едни информации кои ни доаѓаат од Грција, Suzuki планира да објави нов модел. Таканаречениот Suzuki GSX-700T се верува дека ќе има 700cc „XE7” „turbocharger“ мотор.

Ова е интересно и бидејќи спецификациите се совпаѓаат со информациите кои ги имаме за „Recursion“ концептот за кој беше соопштено дека има 588cc мотор. Во 2015 година, Suzuki дури и го заштити името „Recursion“ во Европа и САД.

Мотор со средна зафатнина, навистина би можел да блесне доколку му биде додаден турбочарџер и интеркулер. Но во зависност и од распоредот на елементите, мотоциклот дури би можел и да добие намалување на својата тежина.

Ова би можело навистина да му помогне на Јапонскиот бренд кој во моментов се соочува со проблеми, како во однос на продажбата така во однос на перцепцијата кај пошироката публика.

Веќе долго време зборуваме, но се чини дека Suzuki конечно излезе од рецесија. Сепак, сите овие работи во моментов се само гласини но се надеваме дека ќе се исполнат. За нов мотоцикл обично се потребни од три до пет години за да се стигне од концепт до производство, а во однос на тоа, се чини дека Suzuki е на вистинскиот пат. Но како и секогаш, времето ќе покаже дали ќе се оствари ова.

Suzuki Recursion Turbo Concept 05

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!