Занимливости

Овој симулатор е играчка за богатите

Симулаторите за автомобили и авиони не се нешто ново. Ги има во различни конфигурации во зависност од тоа колку планираш да потрошиш. Дури можеш и да купиш некој високо технолошки симулатор кој ги имитира движењата на вистинска машина. Сепак, да се изгради нешто такво за мотоцикл е малку покомпликувано.

Следете нè на:

 

Симулаторите за автомобили и авиони не се нешто ново. Ги има во различни конфигурации во зависност од тоа колку планираш да потрошиш. Дури можеш и да купиш некој високо технолошки симулатор кој ги имитира движењата на вистинска машина. Сепак, да се изгради нешто такво за мотоцикл е малку покомпликувано.

Cruden B306 HMD

Фирмата која се занимава со производство на вакви симулатори, Cruden, развива ваква технологија од 2005 и конечно оваа година успеа да создаде нешто што личи на вистински мотоцикл. Тешкиот дел кај ваков проект е фактот дека за разлика од автомобилите, бродовите или авионите, самата поставеност на телото на возачот многу влијае врз управувањето и поради тоа е потребен многу сложен алгоритам и сензори кои ќе се прилагодуваат на распределбата на тежината.

Самиот процес на управување е дури и уште потежок да се имитира. Над одредена брзина, во само еден дел од секундата пред возачот да се навали за влегување во свиок, тој притиска на рачките, притиска на лево за мотоциклот да оди десно и обратно. Ова го прават речиси сите возачи, а многу ретко се свесни за тоа. Системот на Cruden користи сензори кои постојано внимаваат на позицијата на возачот и ја користат оваа информација за соодветно да го сменат движењето на мотоциклот.

Возењето на мотоцикл бара голем преглед пред себе, како вертикално така и хоризонтално. Тоа е така затоа што возачот на мотоцикл има многу поголем, непречен од ништо, поглед пред себе во споредба со возачот на автомобил, а плус возачите на мотоцикл многу почесто гледаат околу себе во споредба со оние на автомобил.

За да се постигне ова, кај симулаторите потребно е да се дизајнира голем систем кој би се позиционирал многу блиску до возачот. Ваквиот пристап има многу практични недостатоци, а и трошоците се многу високи.

Од компанијата го опремија мото симулаторот, B306-HMD, со голем дисплеј (Head Mounted Display,HMD) кој нуди неограничен поглед. Возачот визуелно е комплетно изолиран од надворешниот свет благодарение на одличната графика и перфектното интегрирање на HMD  во софтверот за симулација. Дисплејот реагира да движењето на главата на возачот, а не на движењето на платформата.

Овој симулатор се чини дека е совршен но сепак ќе постои нешто што никоја компанија нема да може да го замени – центрифугалната сила поради која останувате на мотоциклот кога го навалувате. Тоа значи дека посилно треба да притиснете на мотоциклот за да останете на него кога вртите.

Но тоа не е ништо во споредба со сето она што овој симулатор може да ви го понуди. Неговата цена во моментов се уште не е позната но таа најверојатно ќе влијае и од желбите на возачот какви додатоци сака да има на него.

comments

Би можело да ве интересира

Индијците претставија концепт на хибриден крузер кој се надеваме дека ќе го видиме во продукциска фаза.

Живееме во време кога речиси сѐ можете да купите преку интернет, освен автомобили и мотоцикли. Но се чини дека ова второто наскоро ќе се промени откако Ducati најави дека подготвува специјален модел кој ќе може да се купи само преку интернет.

Ако сте личност која е позната по тоа што носи сомнителни одлуки и на располагање имате десетици илјади долари, тогаш ова е вашиот среќен ден.

Ренди Мамола ќе биде последното име кое ќе се најде на официјалната листа на MotoGP легенди.

Џастин Барсиа, кој во моментов се наоѓа на третата позиција во 2018 Monster Energy Суперкрос шампионатот потпиша договор со корпорацијата Yamaha Motor и ќе продолжи да вози за Monster Energy/Knich/Yamaha тимот и во останатиот дел од сезоната во Суперкрос шампионатот.

Уште откако почнав да следам МотоГП, постоеше силна врска меѓу Валентино Роси и Dainese. Деветкратниот светски шампион ја обожува нивната опрема, а бидејќи кацигите AGV се во сопственост на Dainese воопшто не не изненадува одлука за продолжување на одлуката, петта година по ред.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!