Занимливости

Привлечноста на постарите мотоцикли

Јас сум активен учесник во неколку форуми за мотоцикли и од она што можам да го забележам е дека многу возачи кои ги немаат најновите додатоци (ABS, контрола на тракција, неколку нивоа на возење) ги сметаат нив за сосема непотребни па дури и опасни.

Следете нè на:

 

Јас сум активен учесник во неколку форуми за мотоцикли и од она што можам да го забележам е дека многу возачи кои ги немаат најновите додатоци (ABS, контрола на тракција, неколку нивоа на возење) ги сметаат нив за сосема непотребни па дури и опасни.

Можеби има малку вистина во тоа но постарите возачи често раскажуваат приказни за тоа дека возењето порано било сосема во ред без сите овие додатоци. Но мислам дека нешто се изостава во дебатата за мотоциклите. А тоа е дека има место и за постарата технологија.

motor vozenje

Зошто луѓето одат да кампуваат? Еден период тоа беше наменето исклучиво за луѓето кои немаа доволно пари. Но со тек на време, работите се променија.

Некој би сметал дека е лудо во денешно време намерно да спиеш на земја. Но сепак има нешто природно во сето тоа, па дури иако е само за викенд.

Истото може да се каже и за летањето со стари авиони. Зошто да се качите во кабината на седумдесет години стар авион кога имате нови модели опремени со најнова технологија?

Бидејќи има нешто во тоа да се вратиш на основата. Тогаш си само ти и машината. Оние на кои им се допаѓаат класичните автомобили сигурно ќе ви го кажат истото.

Истото важи и за лицата кои имаат афинитет кон класичните мотоцикли. Мирисот на издувот, звукот на моторот и фактот дека си само ти и машината без никаква електроника се чини дека се придобивки за оние кои сакаат да бидат во заедница со мотоциклите. Со старите или со класичните мотоцикли секое возење претставува посебно доживување. Секоја поправка ви носи посебно чувство на задоволство. Во суштината на сето ова е уживањето додека сте на пат, уживање во машината и враќање на основата.  Се работи за тоа да живеете наместо само да бидете жив.

Немојте да ме сфатите погрешно, не тврдам дека старите мотоцикли се подобри од новите, модерни мотоцикли. Дури и најевтиниот модерен мотоцикл е подобро секојдневно превозно средство од старите мотоцикли исто како што живеењето во куќа е подобро отколку да живеете во шатор. Но сепак, кој создава подобри спомени?

Да бидеме искрени, старите мотоцикли не се за секого. Бараат редовно оддржување и сервис но има нешто посебно во нив. Или ако што има кажано Ернест Хемингвеј: „Постојат само три спорта: Борба со бикови, тркање со мотоцикли и планинарење. Сите други се само обични игри.“

Мислам дека возењето класични мотоцикли би можело да го квалификуваме како четврти „вистински спорт“.

Извинете ме сега, морам да одам да го поправам карбураторот.

Би можело да ве интересира

Макпетрол помогна во организацијата на „1st Skopje Vespa Days“.

Голем број на договори беа продолжени во пресрет на Француската MotoGP трка, а еден од нив е и оној на Алеш Еспаргаро кој го продолжи договорот со Aprilia и ќе остане дел од тимот се до 2020 година.

Алекс Ринс ќе остане дел од тимот на Suzuki MotoGP и во следните две години.

Петтата трка од МотоГП шампионатот викендов се вози на патеката Ле Ман во Франција.

Сега откако CBR650F помина веќе одреден период на пазарот, Honda одлучи да му ги отстрани пластичните делови. Новиот модел има подолги рачки и веќе може да се најде во салонот на Макпетрол во Скопје.

После двојната победа на патеката во Имола, Џонатан Реа ги постави основите за освојување на неговата четврта последователна титула во Светскиот Супербајк шампионат.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!