Домашни настани

„Не е се во брзината“- прва бавна трка во мотоциклизам

Под името „Не е се во брзината“ во недела на 28.10.2018 г. ќе се оддржи првата бавна трка во мотоциклизам во Република Македонија, во организација на „Спортскиот клуб – Мото клуб Вепар“ и со поддршка од Град Скопје.

Следете нè на:

 

Бавната трка што ќе започне во 12 часот, ќе се состои од натпреварување во четири категории скутери и мотоцикли, а победник во секоја категорија е оној што ќе стигне последен до целта.

Токму и тоа е крајната цел на трката – да се испрати апел до јавноста, до возачите на скутери и мотоцикли, но и до возачите на автомобили и други возила, да внимаваат на брзината на движење во сообраќајот со цел зголемување на безбедноста на сите учесници.

bavna trka

Неприлагодената брзина на движење, според статистиката на МВР за период од 2010-2017 година, е на врвот од причините за сообраќајаните незгоди со потешки последици – смрт или повреда.

Мото клубот Вепар, бавната трка ја организира пред своите простории во Скопје кои се наоѓаат на Булевар Илинден, бр.140, веднаш после бензинската пумпа на Макпетрол и БМВ сервисот.

Учеството на трката е врз доброволна основа и бесплатно, а листата на учесници e ограничена. Победниците во своите категории ќе добијат пригодни награди од „Мото клубот Вепар“, а за присутните е организирана забава и скромен коктел.

- Повеќе инфо за трката на Фејсбук страната на МК Вепар

- Прва бавна трка во Република Македонија во мотоциклизмот. Организацијата е на МК Вепар, а трката има поддршка и од Град Скопје

- НЕ Е СЕ ВО БРЗИНАТА е официјалното име на трката и од тоа име прозилегува и пораката упатена и до мото-јавноста, но и до пошироката јавност, до сите возачи на моторни возила да внимаваат на брзината на движење и таа не само да биде прилагодена според знаците туку и според патот. (услови на пат – влажен, сув, со дупки, итн.)

-Категории на учесници:

Скутери

До 500 цц

Од 500 до 1000 цц

Над 1000 цц

- Се вози на две паралелени ленти во должина од 20 метри. Победува оној кој ќе стигне втор, а притоа да не допре со нозе на земја.

- Се бодува по систем на елиминација, што значи, победникот од едно возење продолжува во својата категорија да се натпреварува со следниот натпреварувач. Победник во категоријата е оној учесник што по систем на елеминација ги елиминирал другите натпреварувачи.

Наградите се симболични бидејќи не се плаќа ниту котизација за учество:

- Победниците ќе добијат маички од клубот и други ознаки

- Сите учесници ќе добијат благодарница за учество

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.