Домашни настани

Возбудлив крај на сезоната во Ендуро

По пријатно и сончево време, под покровителство на МФМ, a во техничка организација на МК Александар и МК Мотори од Скопје на 26 и 27 октомври на патеката кај спортскиот аеродром „Стенковец“ крај Скопје се одржа последниот натпревар од Шампионатот на Македонија во ендуро за сезоната 2013.

Следете нè на:

 

enduro-skopje-2013-22Брифинг на возачите пред почеток на трката

По пријатно и сончево време, под покровителство на Мотоциклистичка федерација на Македонија, a во техничка организација на МК Александар и МК Мотори од Скопје на 26 и 27 октомври на патеката кај спортскиот аеродром „Стенковец“ крај Скопје се одржа последниот натпревар од Шампионатот на Македонија во ендуро за сезоната 2013.

Присутните гледачи можеа да видат возбудлива борба за позиции во сите 4 класи: Е1, Е2, Е3 и Т.

Во класата Е1 видовме изедначена возење на двајцата конкуренти за титулата, младите надежи на македонскиот мотоциклизамв - Никола Гулевски (МК ЛТД спортс) и Драган Ванов (МК Мото Велес). Првиот ден Гулевски беше супериорен, но сепак победник го одлучи вториот ден. Гулевски во последниот трет круг мораше да вози со дупната гума и тоа го искористи Ванов да победи што му беше доволно за вкупна победа на натпреварот во својата класа. Сепак, радоста на Гулевски беше поголема затоа што успеа да стигне до шампионската титула со вкупно 97 бодови или 6 повеќе од својот најголем ривал на патеката. Третото место со констатно возење го освои поранешниот шампион во оваа класа, Александар Петровски (МК Мотори).

enduro-skopje-2013-102Баже Шишковски победник во генералниот пласман во класата Т

Во класата Е2 очекувано најбрз беше трикратниот шампион и освојувач на златната кацига, Ивица Милошевиќ (МК Мотори). Нему во прилог му беше и неучеството на најдобриот од претходните настапи, Михаил Бајовски (МК ЛТД спортс) кој поради повреда мораше да ја пропушти оваа трка. Второто место и во двата натпреварувачки денови го освои Ивица Гиновски (МК Ендуранс тим), додека одличен настап во вториот ден имаше Стеван Аврамовски (МК Мотори) што му беше доволно за трето место во вкупниот пласман. Во конечниот пласман Милошевиќ и Бајовски имаат ист број бодови, но поради подобар резултат на последната трка, Милошевиќ ја освои и 4-тата титула по ред. Во оваа класа треба да се истакне и дебитантскиот настап во оваа дисциплина на Сашо Николов – Тумац, кој е повеќекратен македонски шампион во брзински мотоциклизам. На крајот Николов беше петти во најпрестижната класа.

enduro-skopje-2013-116Во класата Е2 очекувано најбрз беше трикратниот шампион и освојувач на златната кацига, Ивица Милошевиќ

Највозбудливо беше во класата Е3. Шестмина натпреварувачи постојано ги менуваа позициите, а во првиот натпреварувачки ден најдобар беше Амир Амети (МК Мотокрос Шари), пред Љупчо Ничевски (МК Мото Велес) и Борче Костов (МК ЛТД спортс). Вториот ден приреди уште поголема неизвесност, првите четворица завршија во само 6,11 секунди разлика, а дури последниот брзински испит одлучи за најдобрите. Најбрз беше Берат Зендели (МК Гостар), пред Амети и одличниот дебитант Филип Крстевски (МК Брзкруг). На крајот вкупен победник е Амети, пред Зендели и Ничевски. Шампион на Македонија со вкупно 86 бодови е ветеранот Костов, а вицешампионската титула ја освои Роберт Нушков (МК Брзкруг) со 73 бодови.

За целата галерија кликнете овде.

Во класата Т, Дарко Гиговски (МК Сакамото) беше поуспешен првиот ден, но во вториот Баже Шишковски (МК Александар) и покрај дупната гума не дозволи изненадување и победи во вкупен пласман на натпреварот.

enduro-skopje-2013-80Oдличен настап во вториот ден имаше Стеван Аврамовски (МК Мотори) што му беше доволно за трето место во вкупниот пласман

Во продолжение и резултатите од двата натпреварувачки денови:

-Трка 1 (сабота, 26.10) генерален пласман
-Трка 1 резултати по класи

-Трка 2 (недела, 27.10) генерален пласман
-Трка 2 резултати по класи

Извор: МК Александар

 

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.