Домашни

Ariete: Секогаш подготвени за нови предизвици

Во каталогот можете да ги видите најдобрите производи кои се продаваат под брендовите Ariete, Harri и ARI и се наменети за мотоциклистите.

Следете нè на:

 

„Sandro Mentasti Industria Gomma“ беше основана од страна на господинот Сандро Ментасти кој започна со производство на внатрешни гуми за автомобили и мотоцикли во подрумот на својата куќа веднаш по завршувањето на втората светска војна. Во периодот после војната, се зголеми бројот на моторни возила на патиштата и поради тоа се појави поголема потреба од внатрешни гуми.

ariete grips small

Производството нагло се зголеми и компанијата се пресели на ново, поголемо место. Тука, за производството на внатрешни гуми се користеа модерни машини.

Овие денови, „Сандро Ментасти“ е застапен во голем број на сектори, но специјализиран е за пазарот на мотоцикли. Нудат илјадници производи кои се направени со помош на повеќе од 6000 модули кои се собирани во текот на годините. Компанијата се уште е во семејна сопственост и сега со неа раководи третата генерација на семејството.

Ова обезбедува квалитет на производите, карактеристика која отсекогаш била од особена важност за компанијата. Користејќи го нивниот најдобар адут, вработените, компанијата продолжува да го развива дизајнот и квалитетот на своите производи користејќи ја притоа најновата технологија и досегашното искуство. Желбата да ја зачуваат природата за идните генерации е имплементирана во програмата за заштита на животната средина.

Во каталогот можете да ги видите најдобрите производи кои се продаваат под брендовите Ariete, Harri и ARI и се наменети за мотоциклистите. Резервните делови за мотоциклите можете да ги најдете во каталозите кои се специјално изработени за таа намена.

Од неодамна Скај Мото стана увозник на производите Ariete за Македонија. За сите подетални информации посетете го продажниот салон на Скај Мото или обратете се на нивните телефонски броеви 02 317 2462 и 070/206-053.

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.