Интервјуа

Интервју: Сашо Николов - Тумац

picture_001mm.jpgВо обид да го донесеме мото спортот поблиску до сите заинтересирани љубители на мотоциклизмот кај нас, го објавуваме првото интервју од серијата која ќе продолжи во наредните месеци. Наш прв соговорник е Сашо Николов - Тумац, од МК Тумац од Скопје, Шампион на Македонија во 2007. 

Следете нè на:

 
Од кога возиш?

-Возам од 90-те години, нормално, како и сите останати почнав со помал мотор.

Кој беше првиот поголем мотор кој го возеше?
-Kawasaki GPZ 750

Од кога се бавиш професионално со трки?
-од 2000 година

Кога се оформи клубот?
- МК Тумац е регистриран во 2002-ра, од кога и се натпреварувам преку него.

Малце за возачите, на почетокот колку ве имаше?
- Првата година се возеше за Балканско првенство, а од Македонија имаше само 2-ца натпреварувачи.

А сега?
- И сега не се многу повеќе, има околу 5-6

Која од патеките на кои си возел ти оставила најголем впечаток?
- Дефинитивно патеката во Ријека - Гробник.

tumac3.jpgtumac3.jpg

 

На неа го имаш и најдобриот резултат?
- Па да, во конкуренција од 54 возачи, заради проблеми со моторот во квалификациите стартував како последен. Трката се бодуваше за Европското првенство, а јас успеав да завршам на 13-то место. Со оглед на ситуацијата дефинитивно е најдобар успех.

За оние кои не те познаваат, каков мотор возиш?
- Yamaha R1 од 2007 година, со сите можни модификации, значи моторот е спремен за superstock натпреварувањето.

Кога сме кај моторот, што би возел?
- Би возел само Yamaha или Kawasaki, ништо друго.

Свесни сме дека во Македонија мото спортот е на очајно ниво, што треба да се промени за работите да одат напред?
- Прво и основно треба да се среди стазата, значи Кичево да се поправи и да се направат зони за излетување. Имав и конкретен предлог за промена на стазата со кој со додавање на 500м асфалт целата стаза би се направила побрза, а во исто време и побезбедна. За жал предлогот остана само на муабет и ништо од тоа до сега не е реализирано. Кога би имале подобри услови, сигурно дека ќе има повеќе возачи. Замислете да може преку викенд наместо да се возите по улициве, да може да се отиде до Кичево и да се извози на стаза, кој не биго сакал тоа? А по такви возења секој ќе може да види дали го бива или не..

Каква е ситуацијата со спонзорите?
Многу е тешко, спонзори скоро и да нема, а на прсти се бројат оние кои вложуваат во мото спортот кај нас.

tumac1.jpgtumac1.jpg

 Што значи тоа, колку средства се потребни за да се извози една сезона?
Отприлика  20.000 евра, а со тој влог би биле на средина во однос на конкуренцијата. Значи требаат навистина многу пари за да постигнете добри резултати.

Како ќе ја поминете 2008-ма финансиски, има ли спонзори?
Па би сакал да им се заблагодарам на Термо Акустик, Авто Куќа - Dunlop, Мото Маркет, туристичката агенција Киниси, како и на порталот motori.com.mk за поддршката.

Кои се плановите за сезонава?
Во план е да извозиме четири трки од државното првенство на Македонија, осум трки за "Југоисточна Европска Зона", како и две трки Алпе Адриа.

Што почитуваш повеќе, MotoGP или World SuperBike?
World SuperBike

Кој ти е омилен возач?
- Норијути Хага, заради стилот на возење, дечкото вози многу храбро!

За крај, какво е твоето мислење за МФМ?
- Уште е рано да кажам било што, ќе оставиме времето да покаже дали потегот околу формирањето на МФМ е добар или лош.

 

tumac2.jpgtumac2.jpg

 

Би можело да ве интересира

Пол Еспаргаро има само една цел во текот на зимската пауза: Да оздрави.

На два дена пред официјалното претставување на MotoGP тимот на Honda, Хорхе Лоренцо ќе мора да оди на операција

За Аргентинецот, Николас Кавиглиасо, релито Дакар 2019 беше само второ учество на овој настан. Но и покрај тоа, тој доминираше на поголем дел од трката и со неговата Yamaha YFZ-400 успеа да стигне до првата позиција.

МотоГП тимот на Дукати денеска официјално го претстави Desmosedici GP19.

„Во моментов ми се случуваат навистина убави работи. Треба само да продолжам да работам. Како стареам така чувствувам дека станувам се подобар“ – Џек Милер

Австралиецот Тоби Прајс победи на Релито Дакар 2019. 31 годишниот возач ги надмина сите очекувања откако целото рели го возеше со повреда на раката. Ова е втора победа на Дакар за Прајс откако истото му успеа и во 2016 година.  Во 2017 година ја скрши ногата на четвртата етапа а минатата година заврши на второто место.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.