Корисни текстови

2Т Масла

ipone_samourai_2a.jpg

Постојат 3 вида на масла за 2т мотори за кои ќе напишам мало објаснување. Дознајте која е разликата помеѓу минерално, полусинтетичко и синтетичко масло.

 

 

Следете нè на:

 

ipone_samourai_2b.jpg

2Т Масла

Постојат 3 вида на масла за 2т мотори за кои ќе напишам кусо објаснување.

1. Минерално

2. Полусинтетичко

3. Full синтетичко

Минерално масло -

Најефтиното масло, нема никакви посебни додатоци и потполно ги задоволува потребите на мотор кој не е фризиран со дополнителен кит. Согорувањето е доста нечисто, па остава темни трагови под кариките и прљавштина по ауспухот.

Полусинтетичко масло -

Подобро подмачкува отколку минералното масло бидејќи има целосно различен состав и највеќе се продава. Скоро целото согорува и може да се препорача за сериски мотори доколку сакате подолго возење на моторот. Ова масло е погодно дури и за мотори со поголема кубикажа. Многу поволно масло.

Full синтетичко масло -

Ова масло е најдобро, најдобро подмачкува и остава најдебел слој помеѓу 2 материјали. Паметно е да се користи во midrace и high end класите. Затоа што тука е најбитен квалитетот на маслото, midrace и high end цилиндрите имаат вртежен момент над 11,000 па до 15,000 така да се користи масло кое го доведува триењето на минимум. Нормално овие масла се и најскапите.

Александар Целески
Оваа е-адреса е заштитена од спамботови. Треба да ви е овозможено JavaScript за да ја видите.

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.